Benim Annem Güzel Annem

Haziran 25, 2005

Sırf merak ettiği için gidip kendisine dünya atlası almış bir insandır annem. Gazeteleri onun gibi ayrıntılarıyla okuyamadım daha. Oturup dünya kupası, olimpiyat , buz pateni izler. Ayrı yerlerde olsak da onun da aynı şeyleri yaptığını bilmek mutlu eder beni. Takımımız bir gol attığında buluşuruz telefonda. Ya da oturur saatlerce sevdiğimiz yazıları paylaşırız. Paylaşmak onunla yaşadığım güzelliğin tamamlanması gibidir daima. Hele bir de yanyana gelmişsek, sarılmışsam sımsıkı, içim sıcacık olur. İncecik, zarif, narin, bir o kadar da güçlüdür. İç dünyasının güzellikleri şiirlerinde çıkar ortaya. Bir küçücük şiir yazar, söyleyecek söz bulamam üzerine. İyi ki doğdun anne.

ÖZ

Ben diyorum ki;
Kısacık bir
Söz olsun;
Aklımızda kalsın,
"Öz" olsun...

BİR BAŞKA YALNIZLIK

Aradık iyiyi,
Aradık güzeli,
Aradık mükemmeli...

Bulduk bulmasına da
Yalnız kaldık.

Halide KARAMAHMUTOĞLU

Benzer yazılarım

0 Yorum yap