Şu İki Günü de Hayırlısıyla Bi Atlataydım

Ekim 30, 2019

Biliyorsunuz kırk çarşamba bir güne sığmak zorunda insan hayatında.



Ne yardan ne serden vazgeçen bi tip olduğumdan bana çok oluyor bu durumlar.

Hayır günlerce kös kös yatıyorum,  niye üç güne sıkışıyor her şey.


Yarın gündüz çocuklara cadılar bayramı partimiz var, akşam da benim yıllardır evde düzenlediğim partim var. Aslen ikisinin aynı güne gelmesini istemiyordum ama olmadı.

Bugün temizlik için birisi gelecek. Pek sosyetik çıktı bizimkisi. Dedim ki camları silersin,  bir de etrafı toparlar sileriz. İnce işe gerek yok, yetişmez zaten. Ay camla diğer işleri aynı gün yapmıyormuş. Gelmesinmiş o zaman. Hööö. Ben epeydir bu piyasadan uzak kalmışım anacım, benim bildiğim biri gelir,  her yeri toparlar, koltuk halı kapı cam ne varsa siler, gider. Saat dokuz buçuk on gibi gelecekmiş bir de. E öğlene geleydin. Neyse bugünü atlatalım bakalım.


Şimdi ben yarına çocuk partisi ayarlayıp, kendi misafirlerim için yemek hazırlayıp, bir de akşamki çocuklara oyun ayarlamalıyım. Aksi gibi ayın muayyen zamanları yaklaşıyor,  paso uykum var.

Neyse sık dişini Handan. Haftaya kitap fuarı vaaaar, tatil vaaar, çılgın gezi vaaar. Sen şu üç günü atlat, gerisi kolay.

Yarım Saat Sonraki Dip Not : Temizliğe gelecek hanım telefon etti tansiyonu oynamış, başı ağrıyormuş, gelemeyecekmiş. Hahahaha sayın seyirciler.

Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. bu yardımcı kadınlardan nedir çektiğimiz:)) benim ayşe belma fatma z'ye geldim alfabe bitti şimdi başa aldım:)))
    sana gelecek olanın da belli ki hiç çalışası yokmuş.
    kolaylıklar dilerim handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç yokmuş Sebuş. Ben de pek bahtsızım bu konuda.

      Sil
  2. Şimdilerde kadınlar için en revaçtaki meslek evlere temizliğe gitmek:) Gelmeden önce temizlik yaparsın ki sağda solda dedikodu yapmasın. Saat onda gelir mükellef bir kahvaltı sofrasına oturtursun. O kadar ehli keyiftir ki çayını limonsuz içmez. Evdeki temizlik malzemesinin markasını beğenmez, istediğini almak zorundasın. Cam silmez, başı döner. Eline bezi alır, çok yorulmuştur, önüne sabah kahvesini koyarsın. Öğlen olur, yemek vakti. Çenesi düşer, dırdır eder, akşamı edersin. Salonu, iki odayı siler süpürür, mutfak, banyo sana kalır. Akşam olur, verirsin iki yüz lira, yol parasını sorar. Ayrılmadan önce beline ağrılar girdiğini söyler, vicdan azabı çektirir. Yok anam bu evin işi çok zor, gelecek sefer bul başkasını der, ya şimdi ne yaptım ben buna deyip eksiklenirsin.
    Velhasılı kadın olsaydım, kaçarı yok evlere temizliğe giderdim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Tyrha, olayı güzel özetlemişsin. Böyle yapmayanlar da hastalanıyorlar ne yazık ki. Çabuk yıpranıyorlar herhalde. Kalıyoruz yine majestelerinin ellerine. Valla ben parti işinden henüz hiç para kazanmadım, temzilik işi bana da cazip geliyor :D

      Sil
  3. Boş verin temizlikçiyi girişin bir yerden olduğu kadar artık kolay gelsin Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten kendim hallediyorum da arada destek gerekiyor Hülya, gelebilseydi işim çok kolaylaşacaktı.

      Sil
  4. 2.5 senedir eve temizlikçi alacağım diyorum ama almıyorum. Eşim artık dalga geçmeye başladı. Çevremden seninki gibi hatta daha olumsuz yorumlar duyunca vazgeçiyorum. Kafama göre birisini bulabileceğimi düşünsem düzenli alacağım ama zorunda kalmadıkça çağırmayacağım gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üç dört senedir bulamadım Şule. Umarım buluruz :)

      Sil
  5. Maaşla çalıştır, her hafta gelsin. Sonra da ''Evde kadınım var'' diye dakka başı övünsene Handan :))) Ara sıra gelenler hep arıza çıkarıyor. En iyisi temizlik şirketinden birkaç eleman çağırıp işi yarım günde bitirtmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, valla evde bakıcı, temizlikçi, şöför falan, kadınlar bir yorgun sorma Zeugma :D

      Evet sanırım şirket çağıracağım. Onların da cam silmeyenine denk düşmüş iptal etmiştim bir kere . Benim derdim cam zaten. Kim yaptıysa evin camını, silineceğini hiç düşünmemiş :/

      Sil
  6. Cadılar bayramını çok seviyorum, kutlamanız ne kadar güzel, hem de iki kutlama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de çok seviyoruz Kâğıt Salıncak, öyle keyifli oluyor ki :D

      Sil
  7. Handanım... Ben azar,azar kendim yapmaya en sonunda karar verdim...
    En güzeli temizlik şirketi.bencede...En azından profösyönel bakarlar belki duruma...

    En son bir kazık yedim onlardan 15 gün önce den sözleştik sıkı,sıkı tenbih ettim.
    O ara Ankara daydık daha, annem bende hafta da bir de temizliğe gelen hatun.
    Bak bayramdan iki gn önceye denk geliyor eminmisin gelebileceğinden diye ramazanda beni o hafta atlattı,hadi neyse başka kadınla uğraşmak istemedim.
    Geleceği günün gecesi 5 de mesaj atmış ' Abla misafirlerim geldi,senin temizliği bayramdan sonra yapsak olur mu ? 'Buyur.
    Hala sinirleniyorum aklıma geldikçe...

    Parti kızı severim ben senin partilerini.Gelmesemde gelmiş gibiyim.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merihim ben tek başına azar azar yaparken üç erkek sürekli kirlettiğinden hızlarına yetişemiyorum. Ütü ve yemek de girince işin içine ben pert. Sinir de basıyor.

      Evet, bir de şirket denemeli.

      Bayram sonrası temizlik de iyiymiş, zaten öncesinde ne gerek var ki, kirleneceeek. Sinirlenmemek elde değil.

      Bir gün gel bence partilerime, ne güzel olur :)

      Sil
  8. Ayy..Belki çok yoruldunuz ama ben şu parti detaylarını da merak etmiyorum değil :)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Yarın orada olmayı planlıyoruz Tolga :)

      Sil
  10. parti resimlerini merakla bekliyorum. Eve hiç temizlikçi almadım nasıl çalışırlar bilmem hiç.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Partiyi yayımladım.

      Temizlikçi almayı ben de bir türlü başaramıyorum işte Özlem. Oysa evdekiler öyle beter dağınık ve pasak benim de eklemler sakatken çok ihtiyacım var ama, neyse bakalım :)

      Sil