Günaydın

Ekim 19, 2019


Derin bir nefes çek içine.

Harika bir gün olsun.

Ve

Perdeeeee...

Not : Fotoğrafta şarkı gizli

Not2 : Bana bol şans dileyin bu gece için.

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Bütün şans yıldızlarını sana gönderdim. Bu gece harika olacak eminim bundan ♥

    YanıtlaSil
  2. Sana en bolundan şans diliyorum bu gece değil her gece için :). Mis gibi bir gün gerçekten, çıkartmalı keyfini :).

    YanıtlaSil
  3. Günaydın:) Ne kadar pozitifsiniz. Bol şans dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Şarkıdan sonra yazınızı bir daha okuyunca daha bir umut doldu içime :D Bolca şans diliyoruum

    YanıtlaSil
  5. boncorno :) this is the life evet bu da geçeeeer :) kim tutar seniiiii bol şanş :)

    YanıtlaSil
  6. Hazır şarkı gizlemişken mimledim seni =) İyi şanslar

    YanıtlaSil
  7. Bol şans, bol bol şans👍😊

    YanıtlaSil
  8. hadi bakalım, iyi şanslar.

    YanıtlaSil
  9. Her şey güzel olsun, aksın gitsin bu gece o zaman! Bol şans
    * Keyifle dinliyorum sürpriz şarkını :)

    YanıtlaSil
  10. hazır geri gelmişken bakayım dedim şarkı neymiş mobilden dinlenmiyor :)

    YanıtlaSil
  11. Günaydın, her şey güzel olsun, bol şans :))

    YanıtlaSil
  12. heeey her şey yolunda gitti muuuu :)

    YanıtlaSil