Yine Manik Dönemimdeyim Sosyalleşmenin Dibine Vurdum :D

Temmuz 19, 2019

Haftasonu teftiş kuruluna giriş mülâkatında tanıştığımız ilk andan dost olduğumuz arkadaşımla Mudanya'daydık. Sohbetin ve tembelliğin dibine vurduk, çok iyi geldi.

Geçen haftadan sevgili Gülşah'la plânlamıştık, bizim mahallede işi varmış, küçük kaçamak yaptık. (Aslen zaten komşu mahallede ama işler koşturmalar, buluşmak bugüne kısmetmiş :)

Çarşamba ortaokul arkadaşım sahile çağırdı, doğumgünü kutladık. O akşam sahilde yanımızda oturmak gafletinde bulunanlardan özür dilemeyi bir borç bilirim :)

Dün de teyzemin kızı Kalamış'a çağırdı. Bir tatlı huzur alıp döndük. Aynı şehirde birbirimizi özlüyoruz.

Bugün Metehan için alış verişe gideceğiz .

Yarın Can'ın yeğeni gelecek.

Akşama da gençlerle konsere gideceğim.

Pazar günü Metehan'ı tatiline yolculuyoruz.

Beyfendi sıkı sıkı tembihledi o yokken evden burnumuzu bile çıkartmayıp yemek siparişi bile vermeyecekmişiz. Hatta sevdiği yemekleri bile pişirmeyecekmişim.

Pöh. Papucumun kenarı. Sen bizi bırak on beş gün trenle gezmeye git. Trenle hemi de. İnsan anacığım sensiz olmaz derdi de beni de götürürdü. Nerdeeeee :D

İşte böyle millet. Şimdi gidip çamaşırları toplayayım. Bir ara da ütü yapıcam haliyle.

Size bir bardak çay ikram edeyim gitmeden. Hadi çüüüz.

1. Iyi enerji toplamışsın
    Şimdi çalışma zamanı he :))

1. Evet, çalışma zamanı Hayalperest :) Geeçi ütüye ulaşamadım henüz, çanta yerleştirmeye uğraşıyoruz.

2. Sizin yazıları okuyunca kendimi çok enerjik hissediyorum.:)

1. Ne güzel, bir işe yarıyorum demek ki Ebemkuşağı :)

3. Tam zamanı, hava bir yaz gününe göre serin, oh mis! İyi eğlenceler!

Metehan'a da iyi eğlenceler! Sonbaharda da annenle güzel bir tren yolculuğu bekliyoruz, haberi olsun. :d (Sonbahar, azıcık serin olsun diye. :P)

1. Havalar serinleyince bir kendime geldim BT, aksi halde evdeki rüzgârlı koltuktan kılımı kıpırdatamıyorum :)

Metehan'ın çantası ile boğuşuyoruz şu an. Keyifle gidip keyifle dönsün. Bakalım annesi ne zaman gidebilecek :D

4. Tahmin edebiliyorum kahkaları 😂😂😂. Pişman değilsin, gene olsa gene yaparsın 😂😂😂😘😘

5. ÇOK İYİ YAPMIŞSIN. ARA SIRA KENDİNE DE YATIRIM YAP HANDAN.:)

6. senin bu güzel keyifli yazılarını okumak beni mutlu ve enerjik yapıyor 😊❤ seviyorum seni güzel kadın 😘❤🌸 keyfini çıkar sevgiler canım benim 😊🌸

1. Pozitif hissettiğim zamanlarda bulaşsın diye yazıyorum hemen Özlem :) Öptüm seni :)

7. Fotoğraflardan olumlu enerjiyi ben de aldım :)) Trenle gezmek harika, iyi tatiller oğluna :))

8. Metehan nereye gidiyor? Tren yolculuğunu ben de çok severim ama şimdiye kadar sadece Ankara'ya trenle gittim :-)

1. İnterrail ile dolaşacaklar Şule. Umarım bir iki fotoğraf çeker de paylaşırım sizlerle.

Dünya üzerindeki bütün tren yollarında gitmek istiyorum desem abartmamış olurum, öyle seviyorum ki doğanın ortasından giden tren yollarını.