Çocuklara Çocuk Masası Hazırlarken Bizden Uzun Boylu Olduklarını Hesaba Katmamak Sorunsalı :)

Aralık 17, 2017

Efendim onlar çocuk muymuş, genç olmuşlar. Neden çocuk diyormuşuz. Bıdı bıdı bıdı. En sonunda sizi biz doğurduk, bunca sene çocuğumuzdunuz şimdi boyunuz uzadı da bişey mi oldunuz diye bağırırken buldum kendimi hakim bey, hahaha, oy yerim ben o gençleri yaaa...


Geleneksel yılbaşı partimiz bu sene oldukça erken ve oldukça kalabalık kutlandı. Birer birer gelen misafirlarimiz tamamlandığında ileri derecede açlık seviyemize rağmen sofraya oturmadan fotoğraf çekilmeyi başardık :)



Anneler ve çocuklarına bu sene anneanneler ve damatlar da eklendi. Üstelik bir arkadaşımız da Londra'dan gelince o ve kızlarıyla koskocaman olduk.


Geçen senelerden beri beni okuyanlar bilir,  yılbaşı partilerimiz baştan sona etkinlik dolu olur bizim. (Yılbaşı fikirleri etiketine bakarsanız görebilirsiniz)  Bu sene kalabalık olunca etkinliklerin sayısı arttığından (Herkes bir etkinlik çekiyor, onu yapıyoruz. O yüzden etkinlik sayısı arttı)  araya bir sürü kısa eğlenceli şeyler de koydum. Meselâ bunu çeken herkese çikolata ikram etsin, bunu seçen herkese bir bir seni seviyorum desin, bunu çeken bir fıkra anlatsın veya gidip bir bardak su içsin gibi :)

Bunun yanısıra origamiden kanat çırpan kuş yaptık.

Gördüğünüz gibi öğrenirken çok ciddiyiz :)






Arada gençler kendi eğlencelerine daldılar.


Kitap ayracı dizayn ettik. Hepsini çekememişim ama baksanıza şunların güzelliğine.



Geçen seneki dilekler hâlâ tavanda yapışmış dururken (Eve gelen herkese açıklamak zorunda kaldıydık :) bu sene de oraya asacağız demezler mi. Ay bu post it de ne kaliteliymiş, düşmedi arkadaş.


Şarkı bulma yarışmasını taaa yazın gittiğimiz otelde görüp yapalım demiştik Metehan'la. Biraz değiştirdik. Buradaki çiziklere bakmayın o çizgilerin hepsi ayrı bir savaşı gösteriyor. O ne bağırış, kavga falandı :) Pınar'la Bilgehan'dan fırsat bulup da şarkı ismi zor söyledik.  Ne yazık ki benim grubum kaybetti.

Bu sene etkinliklerin arasına fotoğraf çekme etkinliği de koydum. Bundan sonra her sen koyayım diyorum.


Delikanlı pozlar...


Ve sahne arkası :)


Hanım hanımcıklar.


Gençler hep beraber.


Damatlar altta kalır mı?


Şimdi gelelim en eğlenceli kısma. 18 sene arayla öncesi sonrası fotoğrafları. Üstteki üçlü alttaki fotoğraflarını yeniden canlandırdılar.

Üçünün düzgün bir pozunu çekeceğiz diye ne uğraşmıştık o gün :) Dijital makinalar da yok.


Bu da aynı gün çekilen diğer fotoğrafın sonrası :)


Öncesi.


Üçlü fotoğrafta olmayan 21. Yüzyıl çocukları da ayrıca çekildi.


On yıl sonra yine aynı pozu çekeceğim :)


Ve son olarak bütün ekip bir arada.

Bu karede kimseye gülümseyin demedik, yürekten geldi :)

Daha nice senelerde sağlıkla, huzurla, mutlukla hep beraber olalım.

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Muhteşem ve MUHTEŞEMSİNİZZZZ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ferhan Ablacığım :) Kocaman öpüyorum.

      Sil
  2. Harika görünüyorsunuz.
    Yeni yıl hemen gelse mi ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı valla Mukaddes, bir bakmışız gelmiş :) Teşekkürler.

      Sil
  3. Önce ve sonra fotoğraflarına bayıldım Handan ve söylemeden geçemeyeceğim,bu kadar insan ağarlamak da kahramanlıktır arkadaşım,seni tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncesi ve sonrasını ben de çok sevdim Sevgi :)

      Gelenler yabancı olmayınca hep birlikte yaptık çoğu şeyi, hazırlıklar benden ama o akşam hemen hiçbirşeye elimi sürmedim :)

      Sil
  4. Sıcak kareler... İçim ısındı. Yeni yıl yeni güzellikleri de beraberinde getirsin sizin için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Ebemkuşağı, hepimiz için getirsin, hepimiz için :)

      Sil
  5. Çok güzelsiniz, içime neşe doldu sayenizde:)

    Sevgiler, mutlu yılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bizden de sevgiler Evde Yazar :)

      Sil
  6. Maşallah hem de kocaman kocamanından.Gülüşleriniz daim olsun , sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Fotoğrafların yıllar sonra yeniden canlandırılması çok çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Burcu, baktıkça mutlu olurum ben şimdi onlara :)

      Sil
  8. Ne kadar da samimi ve eğlenceli bir gün olmuş. Etkinlik fikirlerine bayıldım. Ayrıca kalabalık sizde sıkıcı ya da yorucu değil daha eğlenceli, daha sıcak bir ortam oluşturmuş. Origami, kitap ayraçları -özellikle o kırmızı kafatasılı olana bayıldım-, tavandaki hiç düşmeyen dilek postitleri ve öncesi-sonrası fotoğraflarıyla muhteşem görünüyorsunuz. Umarım nice nice yıllara hep bu mutlulukla girersiniz. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızılı kafatasını yapan bizim sanatçımız Alce, her sene en güzel eserleri o çıkartır :) Geçen sene hamurdan ağaç süsü boyamıştık, onun boyadığını buzdolabı magneti yaptım :)

      Teşekkür ederim, bizden de sevgiler :)

      Sil
  9. Handan harika bir akşam olmus.. Ne kadar güzel böyle uzun soluklu dostluklar... Her sene daha da güzel olsun ve o tavandaki dilekler hep kabul olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Muhteşem bir akşam olmuş, valla imrendim çok, :)))eline sağlık her şey için, özellikle de yemekler için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki gündür o yemekleri yiyoruz Müjde, iki gün daha yeter sanırım, hahaha, pek tembelim bu aralar :)

      Sil
  11. Hep gülün emi...
    İzlerken çok eğlendim.
    özellirkle o bebeklerin öncesi-sonrasına bayıldım,harikasınız.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir gün olmuş. Umarım daha uzun yıllar toplanmaya ve böyle eğlenmeye devam edersiniz :-)

    YanıtlaSil
  13. Senin şu partilerine bayılıyorum. Nasıl da ince ince düşünüyorsun..
    O fotoğraflar beni benden aldı ♥ Nereden nereye diyor insan :))

    YanıtlaSil