Cevap Veriyorum :)

Şubat 23, 2012

Selenciğim beni mimlemiş.

1. Ölmeden görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası?
Alaska, İskoçya, İzlanda, Tibet. Kurda kuşa yem olabileceğim heryeri görmek istiyorum sanırım J

2. Kış mı? Yaz mı?
4 mevsimi yaşayabildiğim için çok mutluyum. Hepsinin farklı bir tadı var benim için. Kışla yazı çarpıştırırsam kış kazanır ama J

 3. Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın?
Mecburen sürekli boyatıyorum. Bir senesinde belki beyazlar hemen çıkmaz ümidiyle sarıya boyattıydım. Verdiğim paraya acımasam 6 ay kullanır mıydım bilmiyorum J

 4. Bloğumda en çok ne tarz konular görmek isterdin?
Yazdıklarını okumayı seviyorum, ay şunu da yazsa diye bir şey hiç düşünmedim açıkçası J


5. Yaptığın en çılgınca şey neydi?
Sanırım onca sene okuyup, yüksek lisans falan yapıp üzerine uğraşıp didinip müfettiş olduktan sonra işi bırakıp ev hanımı olmam .

6. En sevdiğin tatlı nedir?
Oooo, bu konuya bulaşmayalım J Zaten onları aklımdan uzak tutmaya çalışıyorum bu sıralar. Gerçi şöyle bir iyi şey var ki ben açken hayatta tatlı bir şey istemez canım.

7. Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi?
Eskiden koyu bordo ve siyahtı. Şimdi zaten sürmeyi başarabildiğim yok, sürersem de çıktığı belli olmasın diye sedefli beyaz.

 8. Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?
Uzaktan severiz öyle birbirimizi. Birkaç defa beta balığı ve lepistes beslemişliğim var.

 9. Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi?
Evim dergisi alıyorum her ay. İçindeki rengârenk şeylere bakarken mutlu oluyorum.

 10. Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir neresi? Neden?
Ben bir İstanbul aşığıyım.


11. İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir?
Hımm. Bir kötü özelliğimi dile getiren olmadı :D Harikayım anacım :D (Pöh)

Benzer yazılarım

0 Yorum yap