Yorumlar Nasıl Oluyor da Birikiyorlar Bu Kadar Ben Cevaplamadan

Haziran 06, 2024

Bu sabah oturup cevapladım yorumları, aradan bir ay geçmiş neredeyse ama cevapladım yani, bakabilirsiniz :)



Eve döndüğümden beri çamaşır yıkayıp etraf düzenlemek dışında bir şey yapmadım diyebilirim.



Yürüyüşlere devam 


Annemle ve arkadaşım Gün ile ili gün dışarıda kahvaltı yaptım.



Beni yaseminler bitti, şimdi bu yaseminlerin zamanı. 


Parktaki ulu çınarın altında bir fotoğrafımız olmasın mı ?

Bu sabah erken kalkıp çocuklara yumurta haşladım. Bilgehan sınava gidecekti ama sınav saatine düzgün bakmamış. Tepemin tası attı yine ama yapabileceğim bir şey yok. 

Pazara gidip, ne bulduysam aldım. Etli şeyler yemekten içim şişti ne zamandır. Ama şimdi birinin mutfağa girip onları ayıklaması, yıkaması, pişirmesi falan gerekiyor.

Annemle yürüdüm. Havalar ısınınca bacağımın ağrısı iyice çekilmez oluyor. Geçen sene yolda gidemeyip ağladığımı biliyorum. Bu sene kilo verdim diye geçer sandım ama hâlâ ağrıyor. Neyse en azından ağlamadan eve vardım.

Geldim geleli de koltukta yatıyorum. 

Klima denen şeyi icad edenden Allah razı olsun. Normalde fazla çalıştırmayı sevmem ama iki gündür aralıksız çalışıyor. Ama bu akşam Can dönecek uçuştan, kalıbımı basarım ilk iş , bunun çalışmasına gerek var mı diyerek kapatmak olacaktır. Elektrik parası falan değil derdi. Çalışmıyor olsaydı da bunu çalıştırmak lâzım diye açardı. 

Neyse. Tatilde şişip de dönmüştük, normal kilolarımızı göstermeye başladı tartı yeniden. Yalnız bu hafta bir gün patates kızartacağım, zavallı patatesler bozuluyorlar kullanımadıklarından. Evet daha sağlıklı bir yemek de yapabilirim ama madem yasak meyveyi yiyeceğiz bari en tatlı haliyle yiyelim.

İşte benden haberler bu kadar. Şu yattığım yerden kalkabilirsem kahvaltı yapacağım şimdi :)

Hepinize harika bir gün olsun .

Benzer yazılarım

12 Yorum

  1. Yorumları onaylayıp yayınlama seçeneği çok işe yarıyor, onaylarken aynı zamanda yanıt da vermiş oluyor insan, ben öyle yapıyorum, gidip bakayım yanıtlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer işi sıkı tutarak görür görmez cevaplayacağım, bakalım ne kadar becerebileceğim :)

      Bak da cevaplamadığım varsa haber ver :D

      Sil
  2. Ben Bücürük'ten sonra uzun süre zor cevap yazabildim, kendi evimde olmayınca zor oluyor, kız kardeşimin evinde bilgisayara modemi okutmak filan bile çocuklar yaptılar:)))sonra da kız kardeşime faydam olsun istiyorum kendi evimdeki gibi bilgisayara gömülmek ayıp olacak gibi geliyor:) ya Handan burası çok sıcak geldi bana da (Ankara'da kazakla oturuyorduk) annenle ikiniz ne güzel ana-kız tatlı tatlı çıkmışsınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan kendi evinde olduğu gibi sere serpe olamıyor . Ama kardeşle birlikte olmanın da keyfi başkadır .

      Burası da sıcak değildi ki, geçen haftaya kadar kat kat giyiniyorduk ne oldu anlamadım, haziranda olmazdı böyle sıcak. Ankara da öyledir bence.

      Sil
  3. Erkeklerin özellikle belli yaştan sonra artan bu “muhalefet olma” halleri :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma, Can hep böyleydi artık iyice uçlara ulaştı :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Neyse en azından klima kapandı, rüzgâr var, bu da bir şeydir.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Diyorum ya, bir senin yorumlar bir de benim cevaplar spama gidiyor ne hikmetse :D

      Sil