Stray Kids'e Teessüflerimi İleteceğim

Haziran 11, 2024

Yirmi küsür Stray Kids şarkısı ile dans ettim. Biri iki milyona yakın gösterim aldı. Bir diğeri bir milyona yaklaşıyor. Dünya çapında granny oldum. Bakmadılar bile bana.

Dün Ateez'in bir şarkısıyla dans ettim. Yeni çıkan şarkılarıydı. İsmi Work. Pazar günü yirmi beş senelik takım elbiseme sığıp onunla çektim dans videosu. Çektim ama bir türlü içimde tamamlanmış hissedemedim. Başka fikrim geldi. Dün sabah pilates yaptıktan sonra hemen gidip gündelik kıyafetlerimi giyip, başıma yemeni, elime toz bezi ile aynı dansı bir daha çektim :D

Normalde gündüz dans videosu çok görülmüyor. Hem de zaten daha yeni diğerini yayımladım diyerek bekleyecektim. Sonra dur yaa, tam pazartesi iş zamanı , çok uygun bu zaman diyerek yayımladım.

Sonrasında işime döndüm, gezmeye gidecektik dışarı çıktık.

Bir ara telefonuma baktım yirmi yorum. Allah Allah bir anda bu kadar ne yorumu gelmiş olabilir diye açtım. Ateez grubu kendi instagram hesabından dans çelıncına katılanları paylaşırken beni de paylaşmış meğer, benim gençler onu bana haber vermeye gelmişler :D Ay yerim onların tatlılığını ben.


Uleyn o kadar takım elbiseli cillop gibi halim varken Handan Bacı halimle herkesin önüne düştüm iyi mi :D Hahahaha :D


Oradaki bir çok süper dans eden gencin arasında bir komik Handan halim var ama olsun. Münasebetsiz Can,  grubu izleyince " Haa, gerçekte bayağı güzel dansmış "dedi. Hımf önlenemez yükselişimi kıskanıyor bence :D 

Neyse işte bu da burada anı olarak kalsın arkadaşlar. Yazması ve toz bezisiyle uluslararası mecralarda bir Türk Anası'nı en iyi şekilde temsil ettiğime inanıyorum :D

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Helal sana Handan <3
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çenebaz :) Bu olanlar ne ilginç, değil mi ?

      Sil
  2. Ya çok tatlısın ya :)) Stray Kids de seni keşfedecek az kaldı :)) Sen artık dünyaca çapında bir fenomensin, gururumuzsun 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin tatlılığın :)

      Hahaha, kırk defa diye diye olduracaksın sonunda :D

      Sil
  3. Cesaretini, girişimci ruhunu kutluyorum sevgili Handan. Bu gidişle dünyanın tozunu alacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Toz bezim ve ben görevdeyiz Makbule Hanım :D

      Sil