Ateş Böceklerinin Büyüsü

Haziran 15, 2024


Pazartesi günü Resmiye Teyze'yi ziyarete girmiştik. İlk defa hava kararana kadar oturunca bu harika güzelliği yaşadık. Masalsı bir şeydi.



Metehan asma yaprağı topladı ilk defa. Yaprak sarmayı çok sever, o zaman öğreneyim yapmasını dedi. Ben hiç anlamam. Bir iki gün sonra anneannesinin yanına gidip yaptı sarmayı. Valla harika da sarmış, hangilerini onun sardığını anlamaya imkân yoktu .



Arkadaşlarıyla toplanıyorlardı o akşam, yanında götürdü , birlikte yediler.


Can seneler önce bir kere havalı tüfek götürmüştü köye, Resmiye Teyze o zamandan beri sorar. Mutlu mutlu atış yaptı :D


Bilgehan da attı.



Ben tabii ki boğaz dereindeydim :D 




 Evde yemek hazırla, oraya git salata yap, sofra kur, içeri dışarı koştur derken aslında benim için yorucu bir gündü ama şu tatlı bayanların mutluluğu için her şeye değer.


Hem ödülü mü de aldım. Unutulmayacak bir gün daha haneme yazıldı.

Siz hiç ateş böceği gördünüz mü ?

Benzer yazılarım

10 Yorum

  1. Bravo Metehan'a sınavı başarıyla geçmiş.
    Tatlı bayanların ve sevgili gençlerin Bayramını kutluyor, gönül dolusu sevgilerimizi iletiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz, bizler de sizlerin bayramını gönülden kutluyoruz :)

      Sil
  2. Şahane bahçe, yetenekli Metehan ve çok güzel sürprizli son 🥰 Ben hiç ateşböceği görmedim.

    YanıtlaSil
  3. Annemler köyde yaşıyor. Geçen sene gittigimizde bahçede karşılaşmıştık ateş böcekleriyle. Masal tadındaydı. Çocuklar da çok şaşırmışlardı. Yorucu olsa da yüzdeki tebessümlere değer. İyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  4. Bayılırım yaprak sarmaya ama böyle taze yapraktan yapınca fiyasko olmuştu sanırım saatlerce haşlamama rağmen yapraklar iyi yumuşamamıştı. İçinin harcı çok güzel olsa da hepsi çöpe gitti :( kimse yiyemedi. Salamura olunca böyle bir sıkıntım olmuyor ama artık saramıyorum sırtım ağrıyor saatlerce sandalyede oturunca:( Metehan'ı tebrik ediyorum. Ne güzel bir yerde yaşıyormuş Resmiye teyzen bayıldım. Neresi burası? A valla evimi satayım buraya taşınayım:)))))

    YanıtlaSil
  5. Sarmalar nefis görünüyor bravo Metehana. Iyi bayramlar. Hülya

    YanıtlaSil