2302.2023

Şubat 23, 2023

Dileğim belli.. Ölenleri geri getiremeyiz ama yıkılanların çok daha güzelini, sağlamını yapıp gidenleri geri getirelim .


Bugün çöpte budanmış gül dalları buldum, suya koydum. Köklenip serpilip bana umut versin istedim.


Evde belki bir gün kullanılır, hediye verilir diye sakladığım ne kadar şey varsa gidip mahallemizin gönüllü evine götürdüm. Benim dolaplarımda durmaktansa birilerinin yeni baştan başlamasına yardımcı olsunlar.


Yazı yazmayı düşünmüyordum bugün ama tarihin güzelliğini görünce dilek dilemeden geçmek istemedim.


Sevdiklerimize kocaman sarılıp her anın değerini bilelim. Ve yaşadığımız için utanmayalım. Oturduğumuz yerden utanmanın kimseye bir hayrı yok, oysa yaşamamız kim bilir ne güzelliklere vesile olacak. 

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Harika umut aşılayan bir paylaşım olmuş çok ihtiyaç bu aralar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutsuzluktan kazanacağımız hiçbir şey yok, umutlanıp harekete geçmek lâzım.

      Sil
  2. Herkese umut olsun bulduğunuz güller... Yeniden yeşermek adına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden yeşerelim artık Ebemkuşağı, yapacağız da bence .

      Sil
  3. Ne kadar güzel yapmışssın Handan, zaten enerji açısından evde kullanmadığın bir şey tutmamış olman gerekiyormuş, tıkanıklık yaratıyormuş hayatında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sene, iki taşınma, torbalarca verdim ama hâlâ çıkabiliyor Özlem, nasıl biriktiriyoruz bu kadar bilmem .

      Sil
  4. Umarım dilekleriniz gerçekleşir... Resimler de siz de çok hoşsunuz

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bağlamışsın sonunu, sarıldım çok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarılalım sıkı sıkııı derdi oğlanların izlediği Barney dinozor, çok severdim o sözünü.

      Sil
  6. Son kısım gerçekten iyi geldi... Bunu hatırlamaya ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimize sık sık hatırlatmalıyız. Hayat yaşıyorum diye utanarak yaşanamaz ki .

      Sil