Sevdiklerimle Geçen Haftasonu Yüreğime İyi Geldi

Şubat 20, 2023

Üniversite arkadaşlarımla buluştuk cumartesi akşamı. Artık bir araya gelmeliyiz dedik, iyi ki dedik. 



Dün de yemekte bizimkiler vardı. Kalabalık sofra insanı mutlu ediyor.


Biz buradayken, birileri de ağabeyiyle hasret gidermeye gitti.


Birlikte Tokyo'nun altını üstüne getiriyorlar.


Cumartesi Can kitaplıkları duvara sabitledi, vitrinin kapanmayan kapağını nispeten düzeltti, bayağı iş halletti.

Bir ara evde Yelkovan Atölye 'den kalan aktivite malzemelerini toparladım, onları göndereceğim deprem bölgesine. 

Karavan'a ayırdıklarımı götürdüm, yerleştirdim, karavanı temizledim. Biraz daha bozulmayacak yiyecek ve su takviyesi yapacağım.

Bugün testembel bir gün modundayım.

Sabah spor yaptım, yürüyüşten döndüğümden beri de koltuktan kıpırdamadım.

Kürşad iş için Las Vegas 'a gidiyor. Haftasonu dönecek. Bilgehan da haftasonu dönecek.

Kendimi inanılmaz saldım. Çeki düzen vermem gerekiyor ama rejim yapmaktan çok sıkıldım. Sürekli yemek yemek dışında bir mutluluk bulmak gerek ama çözemedim henüz. Şu satırları yazarken bile yemek hayalindeyim.


Metehan pirinç keki mini videosu yollamıştı onu da buraya koyayım.

Bir de dans yarışması hatıra fotoğrafı ile size gençlik enerjisi vereyim .

 

İlk cemre düştü. İçimize sıcaklık yürüsün, üşümüş yüreğimiz ısınsın ve tüm gidenlerin de yerine yaşayalım, yaşayalım ki birilerinin yakasına yapışıp hesap soralım, yaşayalım ki brilerinin elinden tutup merhem olalım.


Sonradan Eklenen Not : Yine deprem olmuş. Oradakilerin yaşadıklarını hayal bile edemiyorum.  Geçmiş olsun da pek sönük kalıyor. Tek umudum belki bundan sonra daha düzgün binalar yapılır, tepelere doğru dikmek yerine az katlı insanca yaşanacak yerlere yönenilir. Ve bir deprem anında böyle saçma sapan elleri ayaklarına dolanmaz da harekât planı olur devletin. (Son kısım çok mu ütopik oldu ?)



Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Hayat mecburen normale dönüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında iyi ki dönüyor, yine beynimiz çalışmaya başlıyoru, silkinip kendimize geliyoruz ve ayağa kalkıyoruz.

      Sil
  2. Bir şekilde güçlü kalacağız ki, yardım etmeye gücümüz olsun..

    YanıtlaSil
  3. Kalabalık sofralar ne büyük bir şükür sebebi <3

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. 52 yaşındayım ama konuyla ilgisini anlayamadım .

      Sil
  5. Son cümle gerçekten ütopik olmuş gibi... Hayırlısı diyelim.

    YanıtlaSil
  6. Keyifli bir yazı olmuş. Deneyimlerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil