Bir Güne Sığanlar

Mayıs 28, 2022

Önce üniversite arkadaşlarımla sabah kahvaltısı, doğumgünü kutlaması.

17 yaşımızdan bugüne hâlâ birlikte olabilmek ne güzel.

Limonata Bitez, kahvaltısı nefisti bu arada söylemeden geçemeyeceğim. Fenerbahçe'de,  normalde aklıma bile gelmezdi içine girmek. Asıl Bitez'deymiş.

Doğumgünü çocuğumuz da burada. Buradaki fotoğraflara onun şarkılarından da saklayacağım :)

Ve akşamına konser.

Gitsek mi gitmesek mi derken aldık biletleri. Şansımıza Can'ın da uçuşu değişti, ona da sonradan aldık bilet. Özlemişim konser ortamlarını.

Bu hızlı günlerin ardından iki gün evde geçirdim. İlk gün temizlikle yemek yapmakla falan geçti. Dün de akşama kadar keyif yaptım.

Bugün Aikido denemesine gideceğim. Benim gibi eklemleri sorunlu birisine öre olmaz diye düşünüyorum ama arkadaşımın hatırına deneyeceğim bakalım.

Akşama da dayanamayıp konser bileti aldım dün gece. Ayrıntıları sonra yazarım. Bu hafta morlardan gidiyorum :)

Hafta bitmeden yaptıklarımı yazmayı başardım neyse.  Bir önceki ada gezisini okumadıysanız oraya da bakmayı unutmayın.

Harika haftasonları olsun herkesin.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

1. Arkadaşına nice yıllara olsun :) Güzel yermiş Fenerbahçe'yi çok severim zaten çocukken askeri kampına gitmiştik 15 günlük, fotoğraflarımız var siyah-beyaz tabii o zaman cep tlf filan daha icat edilmediği 68 filan...Ankara'dan gitmiştik...hey gidi günler..kız kardeşim 2 yaşında filan...yürüyordu ama ağzında emzik..konserde iyi eğlenceler :)

1. Teşekkür ederiz Müjde.
      Fenerbahçe'yi o zamanlarda görmek isterdim. Kamp yok da orduevi var şimdi orada, havuza gidiyorduk pandemiden önce(yılda bi kere falan :D)
      Konser çok iyi geldi, özlemişim insan içine karışmayı.

2. aikido deneme dersi yorumu bekleniyor ....

1. Valla iyi geçti Dilek. Sen se gelsene, Altuniza'de de. Arkadaşım işletmeye başladı, sevdiğim bir ailedir.

2. yakın olsam gelirdim :)

3. Ne güzel olurdu :) Ama tavsiye ederim, yakınında bulursan gidip bir dene. Her kurs deneme dersi yapıyor.

3. İyi ki sizin konser iptal edilmemiş;)
    Fenerbahçe ye bende yıllar sonra geçen haftasonu gittim, güzel muhit ,hala.

1. Bu hafta iki konsere gittim, ikisi de morluydu Mehtap :D
      Mor ve Ötesi bütün iptal edilen konserleri de andı sahnede. Böyle saçmalıklar bitse artık.
      Evet oralarda hâlâ güzel köşeler var.

4. Yine ailecek enerjinize bayıldım 🧿

5. Ne tatlısınız :) Ama final muhteşem olmuş mor saçlar ve Deep Purple oley yaaaa! Eskisi gibi..

1. Öyle özlemişim ki konsere gitmeyi Ceren.

6. eski arkadaşlarla görüşmek çok iyi geliyor, finali de süper yapmışsınız:)

1. İnsan ilk gençliğine dönüyor Bahar :) Evet kapanış süper oldu.

7. Yaza hızlı bir giriş yapmışsınız. Bitmeyen dostluklar çok güzel ya… Sevgiler…

1. Soğuklar nihayet bitmiş, bütün enerjimi çeken sıcaklar henüz başlamamışken mayıs ayı aktiviteler için harika bir ay oluyor Persephone :)