Üstünden Tır Geçmiş Handan Halleri

Eylül 09, 2017

Dün yorucu geçti. Planlanan şeylerle planlanmayanlar çakışınca gece tuş olmuştum :)

Sabahtan beri kalkmak için uğraşıyorum ama henüz yataktan koltuğa atlama başarısından öteye gidemedim.

Kalkmasam da olur di mi? Ev savaş alanı gibiymiş, yemek yokmuş, çamaşır sepeti dolmuş boş vermek lâzım arada.


Balıklara tıklayan günün şarkısını dinleyebilir.

Ben de gidip bir çay koyayım kendime, belki önceki üçünün aksine bu uyandırır :D

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Çayı kimin derlediği önemli?
    Kendisini merak etmekle beraber tebrik ve takdir ediyorum.
    Uyanır uyanmaz mutfakta çayın hazır olması muhteşem bir şey.
    Kalkma yerinden❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, tabii ki ben demledim Sevgi. Koltuğa kendimi atmadan önceki Metehan'ı dershaneye yolcu ettiğim zaman diliminde :) Sabah benden önce kalkıp çay demleyeni sanırım bir tek anneler gününde görmekteyim :)

      Sil
  2. Handan'cığım çok geçmiş olsun, çay iyi gelir afiyet olsun, geçmezse bir de sıcacık banyo yap, içine güzel kokular filan at, nane kokla, tarçın kokla, bak bir şeyciğin kalmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde. Tembel bir gün geçirdim, dinlenmişimdir umarım bugün domatelerle boğuşmayı planlıyorum :)

      Sil
  3. Nasıl geçti parti?Merak ettim.Dinlen sen de biraz canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel geçti, bir kutu oyunun başında oynadılar akşama kadar :) Evet dün tam bir tembellik yaptım, bugün işe devam :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Arada başarıyorum aksi halde ne yazabilir ne okuyabilirdim :)

      Sil