Okulun İlk Günü

Eylül 18, 2017



Biri ben on ikiyiiiim,  gidip martılara simit atayım diye çıktı evden. Diğeri okulunun değişen binasının heyecanıyla.

Allah bütün öğrencilere zihin açıklığı versin, sevecekleri, sayacakları öğretmenler ile karşılaştırsın.

Bütün güzel öğretmenlere de enerji ve sabır versin, zehir gibi, gözünün içine bakan öğrencilerle karşılaştırsın.

Eğitim sistemimiz demeye utanıyorum artık, sistemli bir şekilde eğitmemeye odaklı bir yola gitmekteyiz. Sonumuzu hayır etsin.

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Hayırlı olsun, şu mutlu gülümsemeleri yüzlerinden eksik olmasın. Ne güzel sarılmış iki kardeş. :) Eğitim sistemi de ne? Yapboz tahtası, ben hep diyorum deneye - yanıla güya ülke yönetiyorlar, bir şey yap, sonra olmadı boz, başka bir şey yap, o da olmadı boz. Çünkü ülke yönetecek eğitim, vicdan, sağduyu, akıl, mantık, vizyon, genelkültür, başta hukuk olmak üzere bilgi, TECRÜBE, DİPLOMA YOK, en önemlisi İYİ NİYET yok, oraya kendi ceplerini, 7 sülalelerini zengin etmeye ve bu zenginliği elde ederken verdikleri rüşvetler, yolsuzluklar ortaya çıkmasın diye birbirlerini koruyup, kollamaya gelmişler o yüzden et-tırnak gibi birbirlerinden ayrılamıyorlar da, pisliklerini bilseler de o diyor ki "Ben seni ifşa ederim batarsam sen de batarsın." Hepsi birbirine gebe affedersin. Panik içindeler. Bunların tek derdi kendi affedersin kıçlarını kurtarmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde, amin.

      Sürekli aynı iktidar var ve aralarında üç yaş fark olan iki oğlum aynı kitapları okuyamadılar. Kanada'da Metehan'ın kitabının üzerinde öğretmenlerinin bile ismi vardı. Elle tutulur neremiz var ki buramız doğru olsun, içim acıyor.

      Sil
  2. Nasıl da büyüdüler...Maşallah..Hayırlı uğurlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevda :) Büyüdüler gerçekten de, blog yazmaya başladığımda Metos birinci sınıfa başlamıştı :)

      Sil
  3. Yeni ders yılında başarılar. Allah zihin açıklığı versin
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Handan Hayırlı bir sene olsun inşallah. Sabah radyoda teog sınavı kalkıyormuş onu duydum benzer şeyler düşündüm seninle:( Keşke geçen sene kalksaydı oğluşum ne stres oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı bir sene olsun Kadriye. Teog kalkması umarım iyi olur,ne yazık ki aklıma ilk olarak "artık istediklerimizi istediğimiz okula istediğimiz gibi yerleştireceğiz" diye düşündükleri geldi, mutlu olamadım dolayısıyla.

      Sil
  5. Başarılar diliyorum genç delikanlılara:) Allah zihin açıklığı versin.

    YanıtlaSil
  6. Başarılar diliyorum. Herkes için hayırlı,uğurlu bir yıl olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sezer, bütün çocuklarımız için öyle bir yıl olsun :)

      Sil
  7. ama nasıl annesi gülüşlü o
    severim gülüşlerini :-)

    mutlu bir yıl ola hepimize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ola Kadriye, heyecan dorukta sana da bana da bu yıl :)

      Sil
  8. Evet hayırlı olsun hepimize:)

    YanıtlaSil
  9. Yeni ders yılları hayırlı, uğurlu olsun. Allah çabalarını boşa çıkarmasın.
    Gün doğmadan neler doğar Handan. Sabır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeugma, amin. Umut içimizden hiç eksik olmasın.

      Sil
  10. Hayırlı olsun başarılar canım. Sisteme bak , bugün e TEOG iptal edildi. Bunca çocuk yazdan beri harıl harıl kurslarda orda burda. Ve şu an için ortada ne ypılacak bilinmiyor. Müfredat desen yerlerde. Ah Handanım Allah şu ülkeye akıl fikr versin.
    Çok öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derya, hepimizin çocukları için başarılı ve güzel bir sene olsun. Ülke meseleleri iç yakıyor her ne yazık ki.

      Biz de öptük kocaman :)

      Sil
  11. Yolları açık olsun,
    Maşallah ikisine de.

    YanıtlaSil
  12. Ay nasıl yakışıklılar, maşallah :)

    Ülkemin durumuna çok üzülüyorum, içim darlanıyor düşündükçe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler De Kubad. Hem de ne darlanıyor benim de.

      Sil
  13. Başarılı, mutlu ve kaossuz bir eğitim yılı diliyorum ikisine de ♥
    Eğitilememe konusuna hiç girmiyorum, içim daralıyor yeminle :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebo. Daralmaması mümkün mü?

      Sil
  14. Amin, amin...Maşallah darısı benim başıma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pıt diye geçiyor seneler Ayşe, bir bakmışsın senin oğluş da delikanlı olmuş kocaman :)

      Sil
  15. Hepsine basarilar. Bu yil 2 ögrenci anneliginden 3e terfi ettim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin Derya, zor iş öğrenci anneliği :)

      Sil