Açık Büfe

Eylül 17, 2017


Tencerenin dibindeki pilavlar onların hakkı.

Yalnız her yere dağıttılar alt kattakiler kızsa hakları var, bir dahakine az az koymalı.

Kumrularla serçelere dayanamıyorum :)


Bu da sabah arkadaşımın evindeki manzara, sevgili Paçanga Mango'yu hâlâ emziriyormuş. Üç aylık kazık kadar olmuş kızım o :)



Çok güzel bu kedi ya :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Küçük kumruların ziyafeti. Çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok nazlı ve güzeller Yasemin, kaçmıyorlar da şımarıklar.

      Sil
  2. Kuşlar da güzel ama ille de kediler:))))))AH Handan'cığım bizim apt. bahçesindeki de iki gün önce üç güzel yavrusunu taşımış, ancak ne olduysa ikisi kayboldular:( hiçbir yerde yoklar, biri mi aldı götürdü? Anlamadık....şimdi bir taneyi emziriyor:( bir aylık kadar...çok üzüldüm öteki ikisine ne oldu bilemiyoruz:(
    Eline sağlık, bu iyiliklerin sana iyilik olarak hep dönecek emin ol. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdecim arkadaşım büyüyene kadar elimizde su tabancalarıyla erkek kedileri kaçırmaya uğraştık dedi. Onlar dadanıp öldürüyorlarmış yavruları. Bu güzeller arkadaşımın bahçesinde oldukları için çok şanslılar.

      Sil
  3. Alt kattakileri anlıyorum, o yüzden mümkünse hep en üst katta oturdum :-)

    Sevgi kuşun kanadında..ne iyi ediyorsun sevgini dağıtmakla Handan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi dağıttıkça kocaman oluyor, değil mi Kadriye :)

      Sil
  4. Kumruları biz de çok severiz eşimle. İlk büromuzu açtığımızda, her sabah camımıza iki kumru konardı. Ama istisnasız her sabah. Biz de poğaça simit verir fotoğraflarını çekerdik. O bürodan ayrıldığımızda en çok sanırım bir daha onları göremeyeceğimiz için üzülmüştüm. Gençlik işte, başka derdim yoksa demek ki:))
    Şimdi de camın önüne koyuyoruz yiyecek ama nedense hep biz yokken yiyor bu yeni nesil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka derdin olsa da kuşlarına üzülürdün Bahar, bizim yürekler böyle çalışıyor bence :)

      Sil
  5. Kumruların ne kadar da masum suratları var. İnsan kıyamaz:)
    Annesini emen kazık kadar kedi ilk kez görüyorum. Çook ilginç :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de kıyamıyor Zeugma :)

      Kediler iki ay civarında emzirirmiş, bizimki üç aylık ama emiyor hâlâ, ne anneler var, ben çocuklarımı o kadar emzirememiştim :D

      Sil
  6. Kıyamam ki ben de onlara...Handan teyzenin pilavıda çok lezzetli olmuş baksanıza nasıl yumulmuşlar,afiyet olsun.
    Kareleri yine iyi yakalamışsın arkadaşım,ellerine sağlık..

    Emsin ya annesi kime ne de mi ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi balkonumda olunca kareleri rahat yakaladım Merih. Zaten kumrular kaçmıyorlar insandan :)

      Evet annesi ile onun arasında, istediği kadar emiyor haydut :)

      Sil
  7. Koca sıpa ne emmesi diyen komşu teyze bırak emsin yahuuu :)))) Emmelere doyamamış kuzucuk belli :))

    YanıtlaSil
  8. Aa pilav yiyorlar mi ben ekmek islatiyordum pilav da atayim bari 😄

    YanıtlaSil