Annemin Fotoğraf Albümü

Eylül 03, 2017

Annem fotoğraf albümlerini çok sever ve hiç üşenmeden harika düzenler onları. Anneler gününde ona özel bir hediye düşünürken ne zamandır hayranlıkla izlediğim Bahar'ın bloğu geldi aklıma. (Bknz) Beni bilirsiniz, kolay kolay beğenmem, hem estetik hem kaliteli olmalı alacağım şey. Bahar'ın yaptıklarından o kadar emindim ki hiç düşünmeden sipariş verdim. Vintage, fotoğrafların ön plana çıkması için pastel renkli olması dışında bir şey istemedim. 

Sonunda paket elimize geçtiğinde bu harika albümü gördük.

Bu kadar mı özenli bu kadar mı güzel yapılır. İçinde en ufak bir rahatsız edici kısım yok, yapışkan taşması ne bileyim yamuk kesim falan. İnsan elinden çıktığına şüpheleniyor insan :)

Ellerine sağlık Baharcım, sanırım kısa bir süre sonra kendime de sipariş vereceğim :) 




Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. Çok değişik ve çok güzel bir albüm.Bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakından bakıp da içindeki sayfaları görünce daha da bayılıyor insan Mehtap :)

      Sil
  2. Ayy cok begendim tam bir nostalji olmus. :) Annende pek bir sevmis baksana nasilda disleri gözüküyorr masallah güzelligine 😁😘 bende fotograflara bakmayi cok severim. Böyle yere boylu boyunca uzanıp albümün dibine girip bakarim 😁 bu arada iyi bayramlar handan abla 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hâlâ fotoğraf bastırırım bakmayı çok sevdiğimden Özlem :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Çok güzeeeel❤️ Bayıldım... Emeklerine sağlık Bahar hanımın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de yakından görsen Persephone. Mesela bu fotoğraflarda pek gözükmüyot ama anahtar var sayfanın altından gözüken çekince sayfalsr bir bir açılıyor o bölümde. İnanılmaz :)

      Sil
  4. Çok güzel bir albüm, ilk defa böyle bir şey görüyorum. Büyük emek verildiği belli. Yıllar oldu belki de bir fotoğraf albümü almayalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne emek Derya. Albümler güzeldir :)

      Sil
  5. Bahar'ın albümlerine bayılıyorum, eline sağlık olsun, (ona da uğrayacağım zaten), annen güle güle kullansın, annen çok tatlı, çok zarifmiş bu arada. Sıcacık pozitif enerji verdi fotosu bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuna bakarken bayılıyordum elime geçince hayranlığım daha da arttı Müjde :) Teşekkürler :)

      Sil
  6. Albümü gözüm görmedi bile.. Annen nasıl güzel, nasıl zarif ablacım yaa.. Maşallah..

    YanıtlaSil
  7. Bu gülüş aile arması gibi sizde Handancığım :)

    Bahar'ı uzun zamandır biliyor, çok da beğeniyorum. Harika bir seçim yapmışsın, aferin. Tebrikler, çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile arması gibi ha, ne tatlısın Tülin :) Bence de harika bir seçim yaptım :)

      Sil
  8. Çok güzel gerçekten, fotoğraf albümlerini ben de çok severim, güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  9. Cok sahaneymis Handan. Gidip baktim bloguna ne kadar guzellll.
    Annecigin guzel gunlerde kullansin, cok guzel anilar dolsun icine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O blogda kendimden geçiyorum Mevlüde :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  10. Geçmiş fotoğraflara sık sık bakan bir olarak bana da böyle bir albüm gerekli sanırım :) Annen de pek şirinmiş :) Selamlar ona da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar istediğin gibi yapıyor Yurdagül, kendini şımartabilirsin bir tane alarak bence :) Teşekkürler :)

      Sil
  11. Çok güzel bir hediye. Anneciğin de ne tatlı çıkmış:)))

    YanıtlaSil
  12. hemen bakıyorum Bahar Hnm bloguna , hazırladığı albüm çok güzel çünkü ...

    YanıtlaSil
  13. Harika, ben de albüm sevenlerdenim, sayfaların ayrı bir tadı vardır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, sayfalarda zamanda yolculuk yapıyor insan.

      Sil
  14. Dijitale geçtiğimizden beri baskı ve albüm olayını çok boşladım. Böyle yapmamak lazım...
    Albüm de sahibi de çok hoşuma gitti. Güzel anılarla doldurursunuz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılda bir kere bastırmaya çalışıyorum ben Zülâl. Böylece hem en güzellerini seçiyorum hem de 100 den fazla bastırınca indirim yapıyorlar.

      Teşekkürler canım, amin.

      Sil
  15. O ne güzel bir albüm öyle. Annecigine sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  16. Handan'cim ben tatildeyim ve yarın yola çıkıyorum dönmek üzere. Yatmadan bloga bir bakayım dedim ki bir de ne göreyim senin blogdan benim bloga bir misafir akini:) Hayırdır inşallah derken annenin o insanın içini ısıtan yüzüyle karşılaştım. Ben sana albümü hazırlarken de söylemiştim, yine soyluyorum,o kapakta ki fotoğrafına resmen aşık oldum,eşime kaç kez gösterdiğimi hatırlamıyorum, donup donup baktım defalarca. Sadece o fotoğrafa bakarak buyukadada geçen bir yesilcam senaryosu yazabilirim.Ama daha da ötesi sanırım ben de o dönemde yasama isteği oluşturdu.Hep vardı ama derinleşti. Güzel annenin ellerinden öpüyorum, tanımayı da çok isterdim. Sevgilerimi saygılarımı ilet lütfen, hoscakal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem de sana sevgilerini yolluyor Baharcım, öpüyoruz seni :)

      Sil