∞♥♥∞

Şubat 14, 2015


Geçen sene şöyle demişim :-) Kendim yazdım diye demiyorum, çok güzel demişim:-)

Önceki sene sevmek üzerine yazdıklarımı toparlamışım şurada. Sevdiğim fotoğraflarla birlikte. O da hoşuma gitti:-)

Daha devam edecektim ama bu ikisi yeterli:-) Gidip bir bakın bence:-)

Hepinize günaydın.

Seni seviyorum dediğiniz insanlar hep yanıbaşınızda olsun. Ah, hemen yanıbaşınızda değilseler de üzülmeyin, bakışlarındaki sevgiyi hatırladığınız sürece sizinleler:-)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Aminnn....bu güzel dileklerine amin diyorum. Cümlemize:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgi dolu günler gelsin hepimize, tüm sevdiceklerimizle :)
    Bu arada bir mimin var bende ;)

    YanıtlaSil
  3. Sevgi hep olsun Mujde:-)

    Amin Şebnem. Gördüm mimi, yapacağım hemen.

    Senin de kutlu olsun Bahar:-)


    YanıtlaSil