Tam da Gününde :-)

Kasım 24, 2014


Arkadaşım Ayşe'nin kızı Irmak'la bugün biraz matematik çalıştık, akşama çiçeğim geldi:-) Ha ha , amma gün seçmişim ders vermek için kendime bak, kaptım hediyeyi:-)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. ay çok güzel olmuş ama :):) insan kendini ne kadar özel hissediyor değil mi..

    YanıtlaSil
  2. Kokusu burnuma geliyor şu an Yaz. Aslında balkona koyacağım ama birazcık tadını çikartıyorum:-)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzelll...
    Seninde öğretmenler günü olsun canım o zaman :))

    YanıtlaSil
  4. Uyanık gördüm seni Handan:))))

    YanıtlaSil
  5. Oyyy, sümbül amaaa! Kokusu geldi burnuma. Pek bi severim. Benim yerime de koklav mısın? ;)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Özii:-)

    Heh heh hehh Kadriye:-)

    Şu anda kokluyorum CS, nasıl güzel geliyor:-)

    Arkadaşım şahane Havva, düşünüp almış:-)

    Öpe koklaya bir hal oldum Nihal:-)

    YanıtlaSil
  7. Ooo.. Ne güzel ama..
    Eminim hakettiniz. Çok hoş bir hediye olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Hayalperest :-)

    YanıtlaSil
  9. bal diye buna derim ben :))))

    any :)))
    Bu arada hakkını yemeyelim Handan'ım epey bir ders vermişliğin de var icabında.....

    YanıtlaSil
  10. Tabi ya, iki sene önce bile vardı düzenli bir öğrencim Any:-)

    YanıtlaSil
  11. Cok guzelmis cicek.arkadasinda pek inceymis.ben bir ay ders verdim akrabaya.ikizlerine.hic bisey hediye etmediler:)

    YanıtlaSil
  12. Ha ha ha, bir günde kaptım çiçeği Mehtap:-)

    YanıtlaSil