Çok Kısa Bişi Anlatıcam

Kasım 27, 2014


Kitabın kapağı çok hoşuma gitti. 

İçindeki öyküler hayatın içinden, duygusal ve güzel :-) Kullanılan kelimelerin kimisi için sözlüğe bakmam gerekti ama yeni bir şeyler öğrenmiş oldum :-)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Alper Altan çok güzel yazıyor değil mi, Mart' da çok güzeldir vakit ayırabilirsen onuda mutlaka okumalısın derim.

    YanıtlaSil
  2. günaydın Handan:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Anlat canim, uzun da olabilir, dinliyorum ben :))

    YanıtlaSil
  4. Onu da okumuştum Sevda:-) Çok değişik bir kurgusu vardı, hoşuma gitmişti:-)

    Günaydın Hamiyet:-)

    Günaydın Çenebaz:-)

    Gel yamacıma Evren, anlatmaya başlayacağım:-)

    YanıtlaSil
  5. Kitabın adı çok ikna edici olmuş :))

    YanıtlaSil
  6. Ama Mart ı, Mart ını ben uçakta unuttum.

    YanıtlaSil