Ne Planlarım Var Ama Dur Bakalım :-)

Ekim 03, 2014

Ağrıyan dizime ( Münasebetsiz geçmiyor bir türlü, yeniden doktor yolları gözüktü bana), sümüklü oğluma, yağıcam ben diye kararan havaya inat bugün İstiklâl Caddesi planlarım var.

Pera Müzesi'ne gidip şu duvar yazıları sergisi bitmeden görülecek ( Herkes gitti bi ben kaldım. Aslında bütün mesele erkeklerimle gitmek istememde, yoksa tek başıma kolay. Gerçi onlar da can atmıyorlar gitmek için ya sürükleyip duruyorum işte:-) ( Parantez yazıdan uzun oldu ama idare edin artık:-)

Bu arada Akbank Sanat'a da uğranabilir. Ba ba ba ne sanatsal bi adamım. İstanbul'a ilk taşındığımızda bi gidip görmüştük kendisi oysa ki , dört yılda bir düzenli gidiyoruz anlayacağınız. Tabi gidebilirsek.

Filmekimi programında bi tane film seçtim ( Zor film beğenirim de ben), ona bilet de alırız o arada. ( Şimdi bir daha baktım da film sayısını üçe çıkartabiliyorum sanırım:-)

Dur bakiim yemek yiyecek değişik hoş bir yer de bulduk mu tamam...

Haaa, parolları çantaya doldurmayı unutmamalıyım, hiç böylesi diz ağrısı da görmediydim, isyanlara geçiyorum artık yavaş yavaş...

Hâlâ bir yerlere gitmeyip de buralarda olanlara günaydın :-)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Kadın vuracak yine kendini kültür turlarına. :))) tünaydın anacım

    Daisy

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım şimdiden iyi gezmeler , yorma kendini çok fazla

    YanıtlaSil
  3. Öyle bir plânım var Daisy, bak ne zamandır kös kös evdeyim:-)

    Teşekkürler Nesrin:-) Minimum eforlu bir hat planlamaktayım:-)

    YanıtlaSil
  4. Fırsat bulmuşken gez canım. Diz ağırını da ihmal etme bence, bir an önce doktora git. İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  5. Dönüşte anıları bekliyoruz, iyi gezmeler :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Nermin, yok ihmal etmeyeceğim :)

    Bittabii ki Yaz :)

    YanıtlaSil
  7. O çanta zaten eczanne gibi mübarek:)
    Şu dizine artık bir çare olsa da sende kurtulsan şu acılardan Handan'ım :(

    En sağlıklısından, en bol gücüklüsünden mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil