.•°.•°.•°

Ekim 15, 2014


Her sene babam için mezarüstünde dua okunduktan sonra eve geçip kocaman bir sofra kuruyoruz. Aynı zamanda doğum günü ya. Bu sene bayrama gelince, haftasonu yapmaya karar verdik. Baba kız birlikte doğum günü kutlardık arada, yine öyle olsun istedim:-)

O kadar herkesle fotoğraf çektirmeye çalıştım ama eksik kalmış yine de, kalabalıkta böyle oluyor ne yazık ki.

33. yaş günümde annemle Kürşad İzmir'e gelmişlerdi, ne sevinmiştim. 44te de birlikte olalım demiştim, çok içten dilemişim her halde :-)

Benim bu yaştan sonra doğum günleri de nedir ki demem lâzımdı büyük ihtimal ama hiç de diyemem. Hayatta kutlayacak her türlü bahaneyi kabul ediyorum :-)


Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. ne varmış yaşımızda hııı :)))))

    Nice mutlu doğum günlerini hep birlikte kutlamaya öptüm canım...
    Babacığının da en güzel mekanlar da nur içinde yatmasını dilerim ...
    Güzel insan, aydınlık insan bizim sadece görmediğimiz bu dünyada halen içimizi ısıtıyor....
    any:)))

    YanıtlaSil
  2. nice yıllara handan
    hayatın tadını çıkarmayı hem bil,hem öğret sen
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cillop gibi yaşımız var di mi Any:-)

    İçimizi ısıtıyor gerçekten de , ne güzel dedin:-) Öptüm seni:-)

    YanıtlaSil
  4. Aynı anda yazmışız yorum Havva:-) Teşekkür ederim canım:-) Tadını da çıkartmayacaksak arada, hayatın ne anlamı var ki değil mi:-)

    YanıtlaSil
  5. Nice nice güzel sağlıklı mutlu yaşlarına Handan....Ne demek kutlamamak? aaa hiç yakıştıramadım darısı 55,66,77,88,99 lara

    YanıtlaSil
  6. Nice güzel mutlu yıllara Handan... Her yaş kutlanılmaya değer:))) Babanadan Allah'tan rahmet dilerim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bu kutlamalar "bir yıl daha yaşamışım " kutlamaları. o yüzden yaşlandıkça kutlamak daha da anlamlı bence. biz 86 yaşındaki teyzemin bile doğum günlerini mutlaka kutlarız. İnşallah sen de ak saçlı nine olup, tüm ailen, sevdiklerin ve torunlarınla birlikte daha nice sağlıklı, neşeli doğum günleri kutlarsın
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelsiniz. Daha güzel günlere inşallah :))

    YanıtlaSil
  9. nice keyifli yaşlara kutlamalara arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. Nice yaşlara, güzel anılarla...

    YanıtlaSil
  11. hayat dolu insanları çok severim.. her anı doya doya yaşayanları da.. ve yaşı ne olursa olsun hala çocuk kalabilmeyi başarmış insanları ayrı severim.. tıpkı senin gibi..
    tekrar nice yaşlara..

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Bahar:-)

    Evet evet 55 plânlarına başlamalı Sertaç:-)

    Bence de değer Persephone :-) Teşekkür ederim.

    Kesinlikle Çenebaz. Hayattan bir yıl daha geçti derler ya , ben hiç öyle bakamam, hayatıma bir yıl daha katılmıştır aslında:-) İnşallah hepimiz için öyle olur, amin canım:-)

    Teşekkür ederim Şenay:-)

    Nice kutlamalara Sevda:-)

    Teşekkür ederim Nesrin:-)

    Bir surü güzel anı biriktirelim Yazdan Kalan:-)

    Teşekkür ederim Sebuş, hayata bir kere geliyoruz değil mi her anın tadını çıkartmak gerek:-)

    YanıtlaSil