Vıdı Vıdı Vıdı Gulp:-)

Şubat 22, 2014

Bugün öğlene kadar Bilgiç'in akıl oyunları yarışması vardı. Bir haftalık bir çalışma sonrasında otuz sekiz okul arasında on altıncı oldular:-) Bakalım bir sonrakinde neler olacak:-)

Eve döndüğümüzden beri bu koltuğa konuşlanmış vaziyetteyim. Arada mutfağa gidip tıkınacak birşeyler almak dışında birşey yapmadım. En son makarnaya reçel döküp yediğimi söylesem durumun vehameti anlaşılır mı bilmem.

Bu arada nihayet King's Speech'i seyrettim. Bir türlü rastlamamıştım ona, tam beklediğim gibi çok güzeldi:-)

Şu anda da siz yazı yazdığımı düşünebilirsiniz ama ben aslında artistik patinaj gala bölümünü izliyorum. Hey gidi hey, ben ilk defa renkli gördüğümüz zaman geldi aklıma, nasıl da mutlu olmuştuk. Tabi o zamanlar dans edenler benden büyüktü, şimdi çocuğum olacak yaştalar:-)

Sabah da tenis izlemiştim. Spor yapmış sayılır mıyım acep?

Omurgamda bir ağrı var. Tutuldum sandım ama anlamadım. Çok fazla değil ama rahatsız edici düzeyde.

Reçelli makarna mı? Dostum, benim yardıma ihtiyacım var....

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. çilek kompostosuyla yemişliğim vardır ama reçeli denemiiiiyimm :)) kriz gelmiş belli kii :)

    YanıtlaSil
  2. Hakikatten reçelli makarna mı?
    Yeniliğe açık olmak lazım gerci, bazı yörelerde makarnanin üstüne seker döküp yerlermis bu durumda recel cok da garip olmasa gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Valla gözüm de dönmemişti Öziicim, hani tatlı çok canım çekse yine anlayacağım, yok, sırf saçmalık:-)

    Tadı güzel oluyor Nesrincim, laz böreği oluyor da böyle makarna neden olmasın:-) Yine de yemesem iyiydi:-)

    YanıtlaSil
  4. Makarnanın üstüne dökmeyip yanında yeseydin bari arkadaşım. Farklı bir deneme olmuş .tekrar yermisin ,merak ettim.

    YanıtlaSil
  5. Iyk Handan gerçekten yardıma ihtiyacın var... Peynir rendeleseydin bari, gerçi çocuklara çok söylenmişimdir "Ne zevk alıyorsunuz şundan, ha ketçap sıkmışın ha reçel dökmüşsün, makarnanın üstünde tatlı sosun ne işi var?" diye... seninki de biraz ketçap bulamıyorlarsa reçel döküp yesinler misali olmuş sanırım. Sahi ne düşündün ki? :)

    YanıtlaSil
  6. reçelli makarna hiç denemedim:)
    geçmiş olsun kendine dikkat et.

    YanıtlaSil
  7. Yiyebilirim sanırım Günercim, bir kere yediğime göre:-)

    Canım tuzlu değil tatlı çekiyordu Selencim:-) Ne düşündüm bilmiyorum anacım, tencerenin dibinde akşam yemeğinden kalmış makarna vardı, bir an üzerine reçel dökerken buldum kendimi:-)

    Teşekkür ederim Baharcım:-)

    YanıtlaSil
  8. Valla benim canim tatli cekince neler yiyebildigimi ben kendime bile itiraf etmek istemiyorum, recelli makarna yaninda masum kalir:)

    King Speech güzeldi evet, ben de sevmistim. Gercek bir hikayeymis üstelik.

    Omurgana dikkat et Handan'cim, aman diyim.. gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  9. Ah Ayşecim canım tatlı çekseydi yine bir manası olacaktı da, sırf pis boğazlık, başka bir şey değil. Sağ ol canım.

    YanıtlaSil