Hiç Keyif Almadım

Ekim 30, 2012

Aslında dün akşam geçen seneki gibi Bağdat Caddesi'ndeki yürüyüşe katılmayı düşünüyorduk ama Bilgiç oğlumun bilinmez bir sebebpten topallayarak dolaşması sebebiyle arabamıza atlayıp Üsküdar sahiline gidelim, havai fişek gösterisini seyredip bayram kutlarız dedik. Gittik de. O kadar kalabalıkta bizim dışımızda bayrak taşıyan bir kişi daha gördüm. Sanki bayram değil de havai fişek gösterisiydi sadece. Daha da gitmem.

Bir kaç fotoğraf çektim ama ipaddan nasıl yükleyeceğimi bilemediğimden şimdilik koyamıyorum. Sonra belki.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Biz Ankarada yaşadığımız için Anıtkabir e gidebildik. Ordaki bayrak manzarasını görmenizi isterdim :) Gurur duydum.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel :)Burada da ben gurur duyacaktım eğer Bağdat Caddesi'ne gitseydim Ebru, ama konumu yanlış seçtik :)

    YanıtlaSil