Sanırım

Ekim 22, 2012

Çocuklar büyüdüğünde bunları satıp onları yurt dışına okumaya gönderebiliriz :)

Burada kaç kutu lego var bilmiyorum artık.

Ben küçükken bu kadar legom olsaydı kendimden geçerdim herhalde :)


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Bizimkiler bunları hep saklayacaklarmış Evrencim, turşusunu kuracağız herhal :)

    YanıtlaSil
  2. ahh sorma bendede kaç kutu oyuncak var bilmiyorum ama vermiyor kimseye
    hakkat turşusu iyi olur mu acep :)))

    YanıtlaSil
  3. Bi de ayağa saplanmasalar çok süper olacak. Yuvarlak köşeli lego olsa, gece oğlanları tuvalete kaldırmaya gidince rahat ederiz bari.

    YanıtlaSil
  4. iki tane olunca oğluşlar iki katı olduğu için oyuncakları :)
    any:)

    YanıtlaSil
  5. o legoları bir kutusunun ne demek olduğunu düşününce cidden bunlarla okutabilirsin :))

    YanıtlaSil
  6. Onlar büyüdüklerinde çok daha değerli olacaklarmış Öziicim, hiçbir oyuncağa el süremiyoruz :)

    Hiç sorma Selen, yakında onları ağzına atacak birileri de geliyor sana :)

    Kesinlikle Any, hepsi de durunca.

    Bana da öyle geliyor Ebru, gitgide aldığımız kutuların boyutu da büyüyor:)

    YanıtlaSil
  7. Ahh ahh benim cocukken hiç legom olmadı şimdi de o eski kût kafalılardan ziyade yeni tasarımları var piyasada içimdeki özlemi dürtüklediniz :) doya doya oynamali bence siz de katılın

    YanıtlaSil