42 Yılı Geride Bırakırken...

Ekim 15, 2012


O akşam yine gün batımına hayran oldum. Dayanamayıp fırladım balkona. Valla karşı apartmandakiler huylanacaklar, artık bana kefil olursunuz arkadaşlar :)


Sonra sofraya oturduk. Ama o sırada gözümüz sadece sofra gördüğünden ancak sonunda aklımıza geldi fotoğraf çekmek.

Dolmalar, poğaça, şekerpare, mercimek köftesi yengemden, diyorum ya hep Yalova'nın en meşhur şeyleri bize göre, ta oralardan geldiler :D

Arka plandaki hamsili pilav ve kiraz kavurması annemden :)

Ben de ayıp olmasın diye bir pizza yaptım işte. Aaa bir de mantarlı bişi yapmıştım ama o bitmiş.(Bir ara onun tarifini vereyim size :)


Bu sıralarda yaş pasta yerine favorim bu, hem servisi  pratik hem lezzetli :)


Çay isteyen gelsin :D

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Bu masadan sonra bende kahvenin yanında birşey beğenip yemezdim :))

    YanıtlaSil
  2. :-) Bir dahaki sefere bize gelmelisin Öziicim :)

    YanıtlaSil
  3. Çay mı dedin? Şekersiz olsun lütfen...

    YanıtlaSil
  4. Ooo harika bir masa :) Afiyet olsun..

    www.ebrueliacik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. her şey çok güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  6. Aysemacım gel, akşam akşam taze demledim, şekersiz :)

    Teşekkür ederim Ebru,sizin sofra da harika gözüküyordu :)

    Teşekkür ederim Bahar,şımartıldım o gün :)

    YanıtlaSil
  7. hımm bu güzel bir teklif neden olmasın?

    YanıtlaSil