~~..~~..~~..~~..

Nisan 12, 2012


Sinemaya gideceğim arkadaşımın gelmesini beklerken benimle birlikte kaç Handan daha bakıyordu o denize bilmiyorum. İlk gençliğim ve ben , hatırladıklarım, hiç aklımda kalmamış olanlar... Hepimiz birlikteydik.

Sonra Aydın Güler vapuru geldi karşıdan. Eski bir dostu selamlar gibi oldum.

Ne güzel yıllar geçmesine rağmen bazı şeylerin hâlâ değişmemesi.

İçinden deniz geçen canım şehrim benim, canım boğaz, canım şehir hatları vapurları....

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Sicimle birlikte vapura atlayan ,1,50 m boyundaki arkadaşını hatırlarsın büyük ihtimal ,sana her sabah eziyet eden ve her akşam vapur kartını kaybeden....

    Ya da sağlam bir yağmur ile vapur seyahati edip , mayolarımıza kadar ıslanan?

    Vapur deyince ilk sen gelirsin aklıma hep sen ....
    any:)

    YanıtlaSil
  2. Vapurlu anıları yazsak buraya kaç sayfa dolar di mi Anycim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok özledim İstanbulumu. En son 2009 da gittim. Bakalım ne zaman gidicem?..

    YanıtlaSil