Bir Tartılsam İyi Olacak Sanırım :)

Nisan 09, 2012


 Dünkü kahvaltı soframız. Kahvaltı dediğime bakmayın akşama kadar yedik :)

Birbirimize bakarken acaba nasıl hâlâ 25 yıl önceki üniversiteli kızlar gibi olabiliyoruz yanyana olunca diye düşünmeden edemedim :) İyi ki de öyle oluyoruz.


 Çatlamak üzere olduğumu anlayınca onları zorla sitenin arkasındaki koruya çıkarttım :)


Burada sohbete kaldığımız yerden devam ettik :)

Eee 25 yıl ve geveze tipler olunca lâf hiç bitmiyor haliyle :)

Herkese günaydın.

Sevdiklerinizle buluşacağınız harika bir haftaya açılsın sabahınız...

Not: Tamam paniğe gerek yok 200 gr falan artmış, o şimdi metabolizmayı hızlandırmıştır bu hafta kesin kilo veririm ben :)
Not2: Fotoğraflara bakınca kesin beş kilo daha gitmesi gerektiğini anladım, o kadar zayıfladım sanıyorum hâlâ kocamanım :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. NOT1:gerçekten hiç paniğe gerek yok sen bu hafta bunu dengelersin.
    Not2: tam tersine fotoğrafta çok fit görünüyorsun kendine haksızlık ediyorsun..

    YanıtlaSil
  2. :D Teşekkür ederim Gülçincim.

    Beş kilo dediğin nedir ki beşi veren öteki beşi de verir di mi :)

    YanıtlaSil
  3. Neyse suçluluk duygusundan kurtulabiliriz böylece,

    Fevkalade bir gündü :)

    any

    YanıtlaSil
  4. Fotoğrafta hangi bayan sensin?

    YanıtlaSil