Dustin Hoffman ( 8 Ağustos 1937)

Ağustos 08, 2011



Kelebek
Kramer vs. Kramer
Yağmur Adam
Aşka Son Şans
Sihirli Oyuncakçı

Benim en sevdiğim filmleri.

Sizin en sevdiğiniz Dustin Hoffmann filmi hangisi ?

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. e şıkkı hepsi:)) baksana dustin hofmanın stingle çektiği bi film var onu biliyor musun?hatırlayamadığım gibi filmi aradım aradım bulamadım da.. ama sen bilirsin eminim. bi el atsana;))

    YanıtlaSil
  2. sting fotoğraf çekip duruyordu da görmemesi gereken bir şeyler görmüştü ve bir kadına aşık olmuştu. ama kadın hayal mi gerçek mi karışıktı. handanım anca bulsa bulsa sen bulursun hadi bakayım göreyim seni;))

    YanıtlaSil
  3. Katrecim senin dediğin film Julia And Julia ya benziyor ama orada Dustin Hoffman değil Gabriel Byrne oynuyordu.Sevdiğim filmlerden biridir.
    http://www.imdb.com/title/tt0093092/
    Türkçe olarak bir yerde bulamadım .

    Ruhdağı, evet Tootsie de güzel bir filmdi :)

    Merhaba Dolunay, hepsi de güzel değil mi :)

    YanıtlaSil