Sobelenmiştim :)

Temmuz 15, 2010

Sevgili Aysema beni sobelemişti. İşte soruların cevapları:

*Hangi işleri yarım bırakırsın, ya da yarım bıraktığın neler var?

Bitiririm başladığım işleri çoğunlukla. Bir tek ördüğüm şeyler uzar da uzar :D Bir sonraki kışa yetiştirsem de onlar da biter sonunda ama :D

*Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?

Yakın bir zamanda yok Allaha şükür.

*En ağır bulduğun, sana dokunan yemek var mı?

Midem pek hasas, meyveler, sebzeler, baklagiller... Neyse ki ben midem kadar hassas değilim de yine de yiyorum :D

*Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?

Ha, ha ,ha, adamım her daim yanımda unutmama imkân yok yani :D (Maşallah diyelim :)

*Çocukken sevdiğin çizgi filmler?

Heidi, Vikingler, Jetgiller, Taş Devri... Büyükken sevdiklerim de Afacan Luie, Winnie The Pooh, Bobby'nin Dünyası :D

*Blogger'e ne zaman kayıt oldun, kim vesile oldu, nereden duydun?

Mayıs 2005. Hürriyet gazetesindeki bir röpörtaj nedeniyle o dönem benim gibi çok kişi kayıt olmuştu :D Hımmm, beş sene olmuş :D

*Çok paran olsa ne yapardın?

Çok param biraz zor olur benim ya :D Sevdiklerimle ve ihtiyacı olanlarla paylaşırdım muhakkak.

Cevaplar bunlar. Şimdi gelelim sobeleme kısmına : (Alfabetik sırayla :)

Banu
İçim
Katre
Özii
Özge

Sobeeee :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. ah ben seni napsam hıı :)) saklanamadım mı yaww

    YanıtlaSil
  2. Aaaa ben bunu yeni gördüm amanın:P
    Teşekkür ederim şekercim en kısa zamanda desem?:)

    YanıtlaSil