Konser Hatıraları: Bölüm 13

Temmuz 08, 2010

Arada unuttuklarım da vardır kesin. Bon Jovi'ye de gitmiştik mesela. Scorpions'a sonra. Bunlarda pek olay yaşamamışım, sıradan konser olmuş işte :D

Fish konserinde adamın giydiği tütüyü hatırlıyorum.

Pentagram konserinden sonra 3 gün kulağım duymamıştı. O konserde Şebnem Ferah'ı da çıkartmışlardı. Henüz adı sanı çok duyulmamış birisiydi o zamanlar.

Yngwie Malmsteen'in Türk olan eşine gıcık kaptıydık. Zaten konserde doğru dürüst birşey de çalmadıydı.

Şimdilik aklıma bunlar geliyor :D

Tatilden döndüğümde yeni maceramı da anlatacağım. Heyecanla bekleyin anacım :D

Herkese harika bir gün diliyorum.




Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Şekercim bu konserlerin sezon finalini yapmıcan mı ? :))

    YanıtlaSil
  2. Konser hatiralari bolumlerini tatmin edici bulmadigimi belirtmeliyim.

    Burada unutkanlik da bir faktor. Sambora'nin "Wanted dead or alive" girisi, Scorpions'daki "rahat" stadyum konseri havasi ve bir cok ince detay, harika konser detaylari kacmis gitmis.

    Megadeth konserini ise, bu sekilde yansitman beni yerden yere vurdu.

    Bu durumda, bu yazilara verdigim destegi geri cekmek durumunda kaliyorum:P

    Kursad

    YanıtlaSil
  3. handancım selam daha yeni döndüm izmirden bu blog olayını pek bilemiyorum :) ama incelemedeyim. u2 ya gidiyormusun bişey çıkmazsa orda olcam 6 eylülde görüşmek üzere

    nurten

    YanıtlaSil
  4. Finali yaptım Öziicim :D

    Valla çok unutkanım Kürşad. Onları bırak Metallica'da kaptığın penayı bile anlatmamışım. Lütfen lütfen ,bi daha olmaz canım kardeşim :D

    Nurten'cim ben de yeni döndüm tatilden :) Umarım buluşuruz yeniden.

    YanıtlaSil