İyi ki Doğdun Bilgehan

Temmuz 12, 2010



Ailemizin en küçük üyesi olmuş olabilirsin ama bu sesinin en az çıktığı anlamına gelmez :D

Arada bizi çileden çıkartsan da biliyorum ki hayatta tuttuğunu kopartacaksın.

Tıpkı sana "Hayır oğlum" derken "Bir cevap bekliyorum anne" dediğin gibi hayata da hiç aldırmadan alacaksın kendi istediğin cevapları :)

Daha az sinirli, daha çok keyifli harika nice yıllar geçir benim Bilgiç oğluşum. Seni çok seviyoruz...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Sevgili Bilgiç'e MUTLU YILLAR diliyorum ve onu öpüyoruzz .

    Ege'den de kocamannn sevgilerrrr...

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel bir fotograftir bu...
    Taklitci yengec yegenim benim:)

    Kursad

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Öziicim:) Biz de sizleri öpüyoruz kocaman.

    Taklitçi haydut yengeç dayısı:D

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğmuuuuş Bilgehaaaaannn:))
    Ömrün uzun,şansın bol olsun yakışıklı...Bir ömür ailen ve sevdiklerinle ol inşallah...
    Handan'cım seni de kutlarım...Ne güzel duygular ,ne güzel satırlar bunlar,bayıldım,bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Banucum :D

    YanıtlaSil
  6. Bilgehan'cığım Doğum Günün Kutlu Olsun...
    Düşlediğin tüm oyunlar ve oyuncaklar senin olsun.
    Ömrün uzun...
    Annen-baban ve ağabeyin daima yanında olsun.

    YanıtlaSil