Oradan Buradan

Haziran 08, 2010

Bahçeler çeltik tarlası görünümünde. Fideler ne oldu bilmiyorum. Ama balkonda yağmur yağarken çay keyfi yapmak harika. Ya da açık pencereden gelen yağmur kokusu ve sesi.

Haftasonu doğumgünü partimiz var ama henüz tam havaya girebilmiş değilim. Sürekli uykum var. Kıvrıksam uyusam modundayım. Beyefendi kayık istiyor. Nasıl yapacağımı henüz bulamadım. Oyy..

Bilgehan'ın ödevleri hiç bitmeyecek mi azizim? Hayat Bilgisi ödevi yapmaktan o da bıktı ben de bıktım. Okul tatil olacak neredeyse, herkes girdi bile tatil havasına, bir benim küçük oğluşum çalışıyor :)

Ben yine hala oldum :D Kuzenim Akif'le Sevgi'nin bir bebişleri daha oldu. Analı babalı büyüsün,sağlıklı, mutlu, huzurlu, çevresindekilere güzellikler veren bir insan olsun :) Bilinç altıma girmiş herhalde dün gece rüyamda bebeklerle uğraşıyordum. Rüyamdaki bebekler pek tatlı ve uslu oluyorlar gerçi, yemesler :D

İşte böyle...

Herkese günaydın.

Keyifli bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

0 Yorum yap