Balıkçı Partimizden :D

Haziran 12, 2010



Bütün hazırlıklarımızı tamamlayıp heyecanla arkadaşlarımızı bekledik.





Önce güzelce karnımızı doyurduk.







Sonra şapkalarımızı , teknelerimizi , oltalarımızı yaptık...



Sonunda denize açılıp balıklarımızı tuttuk.



Bütün herşey bu gülümseyiş içindi işte :)

İyi ki doğdun Bilgehan oğlum..

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Herşey ne kadar ince düşünülmüş,alışılmışın dışında.Harika görünüyor...
    Bende mutlu yıllar diliyorum Bilgehan'a...
    Bu arada Handancım dünkü dörtlüğü wikipedia'dan kontrol ettim.Doğru söylüyorsun.Sözü okuduğum site yanılttı beni.Uyarın için teşekkür ederim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim İçim :)

    Olur öyle karışıklıklar, senin bu konuda titiz olduğunu bildiğim için söylemek gereği hissettim canım.

    YanıtlaSil
  3. oğluşunun geçmiş doğum günü kutlu olsun...pc imd arıza vardı yorum yazamadım kusura bakma!şimdi de istediğim gibi diil ama idae etmesi gerekiyor şimdilik...

    güzel bir parti olmuş. sen aslında profesyonel olarak düşünmelisin bu parti olaylarını. çok zekice ve eğlenceli... sana gıpta ediyorum:))

    YanıtlaSil
  4. Seni görmek ne güzel Katrecim.

    Teşekkür ederim, bir partiyi daha atlattık işte :D

    YanıtlaSil
  5. handan her sene böyle enterasan partiler yapıyorsun ve her defasında kendine hayran bırakıyorsun..

    YanıtlaSil