Uyuşmuş

Ekim 21, 2009

Sanki birisi bütün enerjimi çekmiş bugün...

Başım sersem gibi...

Ağır çekimde algılıyorum etrafımı.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Birazda şu kış sendromu dedikleri bir durum bu galiba, hemen herkes bu durumda

    YanıtlaSil
  2. ben de çok yorgunum handan abla...
    ev kadınlarının halini bugün çok iyi anladım :)
    önümde daha iki günüm var dayanmam gereken...ve evşn içiçnde minik bir velet :)
    dolayısı ile algı zayıflığım bir kaç gün daha devam edecek...her bir yerimin ağrıdığını dile getirmeye gerek bile görmüyorum...
    Allah size kolaylıklar versin...ev kadınları olarak
    (çalışıp çalışmadığını hatırlamıyorum ama nihayetinde evine hakimsin her şartta )

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben yeni bulanlardanım bu blogu.yazışmak dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  4. son birkaç yıldır bu sendromda olan biri olaraktan ,sana üzülme geçer diyorum ...
    Solmuş ağaçlara baktığımda ne güzel yeşillendi her yer dediğim günün,dün olduğunu düşünüyorum...arada geçen zaman ise koca bir boşluk ...bu yaz ne oldu ,ne bulduk ,oldu mu ....ne saçma bir hayat tarzı ...ot bile daha iyi ...öptüm
    any

    YanıtlaSil
  5. Kış sendromu olabilir tabi OKA , ama sanırım benim gerçekten tansiyonum oynamıştı o gün :)

    Bibis canım, ev hanımlığı hem zordur, hem de ne parasal ne psikolojik tatmini var. Ama çalışan kadın olmak da kolay değil. Çünki mesai hiç bitmiyor. Biz yine arada bir çay kaçamağı verebiliyoruz kendi kendimize.

    Hoşgeldin Serpil :)

    Any cim canım, neler geçmiyor ki bu geçmesin. İnternet bulmuşsun bakıyorum :D

    YanıtlaSil