Karışık

Ekim 20, 2009

Bir sürü şeyler oluyor incir çekirdeği bile dolmuyor :)

Sabaharı yürüyorum yarım saat, günün geri kalanında deli gibi yiyorum o başka.

Ödev yapıyorum bol bol. İki yanımda çocuklar, steryo "anne anne" sesleri arasında bir ona bir buna yetişiyorum.

Küçücük bir yere sıkışmışım gibi hissediyorum ama bilmiyorum büyümek için ne yapacağımı.

Kitap okuyorum, film seyrediyorum.

Bazen herşey çok anlamlı, bazen manasız geliyor.

Balkon keyfi beni kendime getiriyor.

Kendimi dışarı atıp uzun uzun dolaşmak ama aynı zamanda evden çıkmamak istiyorum.

Kimse yalan söylemesin, yalan söyleyenler benden uzak dursun, sinirlenmeyeyim diyorum.

Dört mevsimi yaşamayı seviyorum.

Akşama çinekop aldım diye arıyor Can, mutlu oluyorum.

Fazla düşününce karışıyorum.

Düşünmemek, derin nefes almak, huzurlu olmak, sadece yaşamak istiyorum...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. son cümlene tamamen katılıyorum...
    ama henüz beceremedim düşünmeden yaşamayı...

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  2. Fazla düşünmek hiçbir işe yaramıyor Bibis, umarım öğreniriz.

    YanıtlaSil
  3. işte neymiş o zaman? düşünememek içün bilumum kurslara gidilecekmiş;)

    YanıtlaSil
  4. HA ha ha, ne kursuna gitmeyi öneriyorsun Katrecim :D

    YanıtlaSil