Canım Babam

Ekim 07, 2009

Fethi Karamahmudoğlu
07.10.1942-07.10.1999


Seni en çok büyük oğluşum "dede" dediğinde özledim. Sonra senin Kürşad'a aldığın arabalarla " dede arabaları" diye oynarken özledim.

Seni en çok küçük oğluşum doğduğunda özledim. Çalan her güzel şarkıyı dinlemek için koşturmasında özledim.

Seni en çok milli takım dünya üçüncüsü olduğunda özledim. Sonra avrupa kupasında ilk dörde kaldığımız gece. FB nin şampiyonluklarında. Olimpiyat madalyalarında.

Seni en çok dijital fotoğraf makinaları çıktığında özledim. Bilgisayarlarda fotoğraflarla milyonlarca şey yapıldığında.

Seni en çok oğluşların ilk okula gittikleri günde özledim. Ellerim onların elinde senin ellerinin sıcaklığıyla gittiğim okulları hatırladığımda.

Seni kuru fasulye- pilava bayılan Metehan'a her baktığımda özledim. "Oooo kuru fasulye" diyen sesin yankılandı mutfakta.

Seni en çok hanımelleri açtığında özledim. Odama dolan akşam rüzgârlarında.Radyoda bir şarkını duyduğumda.

Seni en çok çocuklar saçlarını kestirip "fırça baş" olduklarında özledim. Kendi saçlarımı kısacık kestirdiğimde de "oğlum oğlum" diyen sesin çınladı kulaklarımda.

Seni en çok "soğuk moğuk çay" içerken özledim. " Çıntı pıntı birşeyler" yerken özledim.

On yıl...

Dile kolay...

Doğumgününü kutlamalıydık bugün. 67 mum olmalıydı pastanda. Senin beğeneceğin bir hediye düşünmeliydim uzun uzun. Sonra içindekini anlayamaman için paketlerken özel uğraşmalıydım.

Çocuklarımla oynamalıydın. Onlara da oyuncaklar yapmalıydın bize yaptığın gibi. Şarkılar bestelemeliydin. Arayıp "Metehan'la Bilgehan'ın annesi nasıl?" diye sormalıydın.

On yıl...

Hiçbir şey değişmedi.

Ben yine seni çok özleyen küçük kızınım.

Sen de benim kırılan şişeyi bile tamir edebilen "TETİ BA"m sın....

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Mekanı cennet olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Allah gani gani rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin...
    zaman değişiyor ama yokluklar hep aynı...onların yeri dolmaz...özlemleri eksilmez...anne ve baba kimseye benzemez...

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  4. Off Handan'cım:((
    Ne de güzel yazmışsın duygularını,
    özlemlerini...Mekanı cennet olsun babacığının...Nur içinde yatsın...

    YanıtlaSil
  5. Çok duygulandım...Ne söyleyeceğimi bilemiyorum. :-(

    YanıtlaSil
  6. nurlar içinde yatsınnnn olsunnn sevgili babacığın canım arkadaşımmmm....10 yıl geçiyor ama özlem her geçen gün daha da artıyor değil mi... babamızın o küçücük tatlı kızı olduğumuz günleri her geçen gün daha da özlüyoruzzzzz bence... sevgiyle kal canım benim. selma

    YanıtlaSil
  7. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun arkadaşım...

    YanıtlaSil