Temizlik

Ekim 27, 2009

Kıyı köşe temizledim, pek cici oldu oturma odam. Koltuk yüzünü de yıkadığım için yumoş yumoş kokuyor.

Ruhumu da yıkasam, bütün bulaşmış kokular uzaklaşsa,

Bir bebek kokusu kalsa bana...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. burayı da yağmurlar temizliyor şu anda,çok kirlenmişti:) oh mis gibi.

    YanıtlaSil
  2. En önemlisi ruhu temizlemek-ki sen zaten demişsin-Handan'cım...

    Bebek kokusunu anlayamadım ben hayırdır?:)))

    YanıtlaSil
  3. Ne yapsak bilmiyorum valla İçim. Evi temizleyip duruyorum bakalım bir işe yarayacak mı :D

    Şu anda burada da harika bir yağmur var İvriz.

    Ruh temizlenebilir mi acaba Banu? Bebek kokusu ilk kokumuza geri dönmek anlamında, başka bir anlamı yok valla. Benim bebeklerim bana fazlasıyla yetiyor :D

    YanıtlaSil
  4. evet bende istiyorum o bebek kokusundan..... bende.....

    YanıtlaSil