Gösterimiz :)

Haziran 08, 2009


Okuma bayramımızı yaptık :) İki aylık uğraşlarımın sonunda çocuklarım gerçekten de çok güzel dans ettiler :)

8 çiçekin ortasındaki bir böcek benim Bilgiç oğluşum :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Aman da aman Bilgiç pek çok tatlı dans etmiş. Disco , disco partizani :))

    YanıtlaSil
  2. :)

    Koreografim de harika ama di mi .

    YanıtlaSil
  3. çok şekermiş :) bayıldım bilgiçe :))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel ne mutlu Handancım:)
    Uğraştığına değmiş gerçekten de...
    Güzel dans etmişler...

    YanıtlaSil
  5. Handannn veli oluşumdan utanıyorum yaptıklarını görünce :S
    Çok güzel dans etmişler koreografinde çok başarılı ben sonda el sallamalarını çok sevdim :)Daha nice başarılarına tanık olursun inşallah..

    YanıtlaSil
  6. En kaprisli dansçım Bilgiçti Owl :)

    Teşekkür ederim Banu, çocuklarla uğraşmak çok zor ama yapabildikleri şeyleri görebilmek harika.

    Gülçincim, ben evde oturan bir veliyim, kendime yapacak güzel şeyler arıyorum :D

    YanıtlaSil