...

Haziran 16, 2009

Dün sabah, bir dergiden çıkan dvd yi çalıştırıp geçtim karşısına. Efendim 4 haftada sıkılaşacakmışız hareketleri yapınca. Tabi benim gibi nicedir hiç spor yapmamışlar için düşünülmemiş program. 10 dakika kadar kan ter içinde boğuştum, bir beş dakika da sürüklenerek devam ettim. Sonraki kısmında onlar çalışıyor ben koltuğa yığılmış nefes almaya uğraşıyordum :)

Bu sabah yataktan zor kalktım :D Çok komik bir yürüyüşe sahibim :D

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Handan'cım:)Nasıl yürüyorsun sen bakiiim? Hayal ettim gerçi ben:)))Ama olsun hareket iyidir...Bırakma sakın...Kaslar böyle böyle alışacak...Aslında önce yürüyüş vs. yapsan vücudunu alıştırsan...
    Çünkü o tarz dvd'ler senin de dediğin gibi kırk yıllık sporcu muamalesi yapıyorlar insana...Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  2. Aslında yürüyüşe başlıyordum da dışarı çıkmayı başaramayınca hadi evdeyken şunu yapayım dedim ama bacaklarım yeni yeni düzeliyor :D Alışacaklar elbet :)

    YanıtlaSil