Bende Hâlâ İş Varmış

Haziran 05, 2009

Dün akşam ALES puanımı öğrendim. 88 li birşey. Düşündüğümün aksine sayısal sözele göre biraz daha düşük gelmiş ama, eşit ağırlıkta 4.800 lü bir sırada yer almışım. Merak edip sınava kaç kişi girmiştir ki diye baktım. 150.000 civarında giren oluyormuş.

:D

Bunca senelik ev hanımlığından sonra kendimi ilkokul mezunu gibi hissediyordum, mutlu oldum :D

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Süpesin Handanım ne diyim ?
    Bi daha da ölee yorum filan kapatıp bizi de kapana kıstırma :) Bir an baktım yotum yeri yok "anaa dedim nereye yazacağım :)"
    Hemen mail atacaktım baktım aşağıda varmış , ohh dedim :))

    Süper anne nolcakk :))

    YanıtlaSil
  2. vallahi bravo
    ben kendim aldıgım puanı burda yazmaya utandım şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. canım harikasın, ne varsa eski mezunlarda var zaten :))

    YanıtlaSil
  4. Süperim di mi Öziiciğim :D Ay şımaracağım biraz :)

    Sen de eminim işe yarar güzel bir puan almışsındır Lola :)

    Valla, yüksek lisanstan mezun olalı 15 sene olmuş Owl. Ay, söylemese miydim?

    Sağol Melek :D

    YanıtlaSil
  5. tebrik ederim handancım gerçekten harikasın.
    Bu arada bende sınavımı geçtim,rahat bir yazı hak ettim ;)

    YanıtlaSil
  6. Üzerinden bir yük kalkmıştır, çok sevindim :)

    YanıtlaSil