`

Ekim 22, 2008

Kendime hiçbirşey katamadığımı düşünüyorum.

Aklım almıyor.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Bi tabak bulgur pilavı yedim temin. Sözde recim yapıyordum.
    Benim de aklım almıyor. Midem kadar aklım olsa keşkem.

    YanıtlaSil
  2. Valla ha, ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  3. off off mu desem ne desem kii...
    :D

    YanıtlaSil
  4. 2 güzel çocuk yetiştiriyosun daha ne istiyosun :)

    Bu arada ablamın da iki oğlu oldu..Aynı seninkilere benziyolar: )

    YanıtlaSil
  5. AYYYYYYYYYYYYY İNSAN HİÇÇÇÇ OLURMU ÖLE ŞEY! NE BİÇİM KONUŞUYON! SEN HİÇ SANDIĞIN GİBİ DEELSİN FELAN DER..ZAYIFSIN DER, AKILLISIN DER. HER LAFIMI ONAYLAMAK ZORUNDA MISIN? VALLA GELİRİM MARMARİSE. TEYYARE KANADINA TAKILMIŞ TURNA KUŞUNDAN BETER EDERİM SENİ AYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY... SABAHA GELİYORUM YANINA. HAZIRLA KAHVALTIYI. BULGUR PİLAVLI OMLET İSTİYOM HEEE! :O)

    YanıtlaSil
  6. "Of of" tam duruma uygun Özii.

    Daha kötü ya Ece, adamlar zehir gibi, kendime yeni birşeyler katamazsam, yakında "Anne yaaa, sen de bilmiyorsun"lar başlar :) Ablanın oğullarını öp benim için, ne tatlıdırlar onlar.

    Hiç sana karşı gelir miyim ben,Aylinim canım, gel sen gel, ben ballı krepler yaparım, yağlı patatesler kızartırım, sosisli sandiviçler falan :)

    YanıtlaSil
  7. bazen kendi öz eleştirimizi fazla sert yaparız. Ben hep dünyaya çocuk getiren ve yetiştiren bir kadının yapamayacağı hiçbirşey olamaz diye düşünürüm. Bütün işlerde başarılı olur, sonsuz gücü olur bence. Bunu gücü bir işte kullansanız dünyayı fethedersiniz. Dünyayı fethedenlere de bakın onlarıda bir anne büyütüp yetiştirdi. Çok büyük bir onur bence çocuk yetiştirmek. Sevgiler size...

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Owl :) Haklısın çocuk yetiştirmek çok güzel birşey.

    YanıtlaSil