Homur Homur

Ekim 31, 2008

* Başka hiç birşey kalmadı, filmlerdeki sigaraları örtmekle meşguluz. Bu çocuklar bilimum saçma sapan realiti şovlardan etkilenmiyor, haberlerden etkilenmiyor, abuk subuk dizilerden etkilenmiyor, ama sigara içen birisi görmemeliler hiç. Yayınlama kardeşim filmi o zaman, dalga geçer gibi bir sis perdesi ekranda dolanıp duruyor, insana sinir basıyor!

Not: Birkaç madde yazmayı düşünmüştüm ama bunu yazarken yine tepemin tası attı unuttum diğer yazacaklarımı.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Bence filmlerde sigaraları flulaştırma çocuklarda merakı daha da körükler. Sonuçta dumana aynı işlemi uygulamadıkları için bu duman ne, nereden çıkıyor diye daha da merak edebilirler. Korku filmlerinde de uyguladıkları bu taktik çok saçma. Zaten geç saatte yayınlıyorsun. Bari filmi kuşa çevirme. Ya da yayınlama

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum sigaraya kadar o kadar çok şey varki televizyonda gösterilmemesi gereken. Özelliklede reality showlar. Sonuçta her ailede mutlaka bir sigara içen oluyor. Benim de babam içiyor ama ben ve kardeşim kullanmıyoruz. Demekki etkilenmek istenmeyen etkilenmiyor sigaradan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Dediğin gibi Boogie, gecenin geç saatlerinde kimi neden koruyorlar belli değil.

    Evet Owl,benim de babam kullanırdı, ne kardeşim ne ben içmeyiz. Bu iş saklamakla falan alakalı değil.

    YanıtlaSil