Ekim 30, 2008

Aylin beni aradı, "Mahkemeye gidiyoruz kızım, hadi kalk" dedi. Hı??? Meğer bloggera giriş engellenmiş. Aklıma ilk gelen "Nereye gidiyoruz? sorusu için artık çok mu geç kaldık, yoksa nereye geldik mi demeliyiz" oldu. İkinci gelen ise "Ama benim yazılarımın hepsi orada kaldı, nasıl alacağım onları oradan?" dı.

Neyse efendim yayınımıza elimizde olmayan nedenlerden ötürü kısa bir süre araverdik. Ah o kısa sürede aklıma yazacak ne çok şey geldiydi de hepsi uçup gitti. Nasıl bir pisikolocidir bu bilmem :)

Şimdi ben yazılarımın kopyalarını almaya gidiyorum. Ne olur ne olmaz.

Herkese günaydın. Nefis bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Bence de geç olmadan almalıyız gibime geliyo yine bir yamuk yaparlarsa...çok geç olmasın :)

    YanıtlaSil
  2. Seni şahit gösterdim haberin olsun. Ben çok huzursuzum Henden. Sadece yemek tarifi vercem.
    AYYY ELEBAŞISI SENSİN. SENDEN SEBEP BLOG YAZIYOM BEN. SEN BLOGUNU KAPATSAN YAZMİCEM BELKİM.

    YanıtlaSil
  3. Evet almalıyız Özii.. Ama bak hâlâ almadım :)

    Valla ben kapatmıyorum, onun için yazıcaz balım :) Kaç senedir yazıyoruz(Ben kaç senedir, sen de kaç blogdur yazıyorsun :), napalım bişi olursa birbirimizin şahidi oluruz. Şıracıyla Bozacı netekim :D

    YanıtlaSil