Ocak 11, 2008

Pisssttt...

Orada kimse var mı?

Fal bakıcam bak.

İstek şarkısı alıcam.

Ay çevrede kimse yok, blogda kimse yok. İçim sıkıldı valla.

Öfff....

Get this widget Track details eSnips Social DNA

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Pişşt ben geldimmmm :)
    Özgün'den "Yalnızlık " desemm:))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Ozii :) İstek şarkın aşağıda hazır efendim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben geldiiimm.Hem fal,hem de şarkı alabilirmiyim:))

    YanıtlaSil
  4. Falına bakıcam söz :) Şarkı olarak ne istiyorsun söyle gülüm :) Seni özledim.

    YanıtlaSil
  5. bende seni çoook özledim canım arkadaşım,şarkıyı sen seç...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederimmm çok ,hem de çokkk

    YanıtlaSil
  7. ben de şarkı istiyorum Handan, mümkün mü acaba? :)
    şarkı için herhangi bir tercihim yok, senin içinden ne geliyorsa onu kabul ederim ben;)

    YanıtlaSil
  8. Günaydın canım:)şarkı için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Birşey değil Ozii :)

    Umarım şarkını beğenmişsindir Un4tunately.

    Günaydın Beriş :)

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim, çoookk :)

    bu arada link için de teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  11. benim başım kel mi?benim şarkımın içinden de rüzgar geçsin olur mu Handan? :))

    YanıtlaSil