Mış, Falan Filan :)

Ocak 18, 2008

Günlerden Cumaymış. Etraftan çıt çıkmıyormuş. Mutfağa girilmesi gerekiyormuş. Girmek isteyen yokmuş. Hava güzelmiş. Havaların güzel olması ütülerin işini arttırıyormuş. Zaten evin hanımına ütü dayanmadığından en sonunda olan olmuş. Artık yedek ütüsü de varmışmış. 10 yıllık evlilik hayatı boyunca kaçıncı ütüymüş bu hesabı karıştırmış. Ama en komik olanını hatırlıyormuş. Kablosuz olsun diye aldığıymış en komiği. Zira kablosuz ütünün mantığı eski kömürlü ütülerden farklı değilmiş. Isınmasını beklerken ömür geçiyormuş. Ömürden geçilir ütüden geçilmezmiş netekim.

İşte bu da böyle bir yazıymış . Dağılabilirsinizmiş.

Bakmayın öyle son kelimenin nasıl okunduğuna dağılın işte tı tı tı...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. dağılalım valla:)) az önce girdim içeri ve dondum. hava mı soğukmuş bana mı öyle gelmişşş, yoksa mevsim kışmış mı?

    hadi iyi tatiller Handancım:))

    ben kaç ütü eskittim aceba? en son tamire giden ütünün yerine sıfırını verdilerdi ama unuttum kaç olduydu ki?

    YanıtlaSil
  2. içim açıldı yahuu ne güzel bi blogun var öle...dilek ağıcında dilek dileyip içimden bi şarkı tuttum:)
    burayada yorum yapıyorum:)ütü zor iş yaa...Kadın olmakta zor zaten di mi:)

    YanıtlaSil