Dilek Ağacı

Ocak 15, 2008


Herkes dileğini tuttursun bir köşesine. Ne olduğunu söylemek yok. Sadece bir dilek tuttum diyeceğiz. Kırk kere söylersek olurmuş ya. Kim bilir belki hepimizinki birleşir. 40 dilek olur. Hepsi de gerçekleşir :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Flyy away to the rainbow in ths sky
    Gold is at the and for each of us to find
    There the road begins where another one wiiill end
    All to bee th master of th wiiind :D

    ben 5 tane dilek tuttum, geriye kaldı 35 :D

    YanıtlaSil
  2. Herkese bir dilek :) Uyanıklık etmek yok:D

    Sahi ben dilek tutmayı unutmuşum.

    Bir dilek tuttum.

    YanıtlaSil
  3. tuttuuummm :)) bak olursa ilk söyleyeceğim kişi sensin handan :))


    buarada handan istanbula gelirsen haberim olsun görüşmeyi çok ama çook isterim seninle canımm canımmm benimm :)) kocamann öperim seni :))

    YanıtlaSil
  4. ^_^

    heh bir dilek tuttum:))

    YanıtlaSil
  5. Ben de astım dileğimi o güzel ağaca :) Bir de bunu deneyelim bakalım olacak mı...

    YanıtlaSil
  6. Ben de bir dilek tuttum ;)

    YanıtlaSil
  7. bende diledim :) :)

    YanıtlaSil
  8. bende tuttum dileğimi Handan'cım ama öyle bir dilekki olabilmesi için bu ağacın mucize yaratması gerekecek :S

    YanıtlaSil