Aylinnnn!!!

Ocak 22, 2008

Valla bi tek ben vardım. Başka zamanlarda başka arkadaşlar da vardır tabi, yalan söylemiş olmiim de, geldiğimde bir ben vardım. Öyle bakıp gidiyordum. Konuşturmuyolar sizin orda zira. Kadın geveze ya, başkası gelip de konuşmasın hep onu dinlesin istiyor.

E ama, yetti gari. Kaç kişiydiysek kaç kişiydik kardeşim. Sen yazmana bak. Bak bi gelirsem o yana saydırıcam ben sana sağdan sağdan ona göre. Tı tı tı...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. hııı noldu? ben en son annenin şiirini okumuştum. ondan sonra bana mektup yazmışın yeni gördüm.tı tı tılama bana. yüzüne hapşırırım bak. beyazladı bilom. arada darlanıyom sonra bollanıyom ayyyy bi alışamadın benim hallerime. azar azar nereye kadar.

    bencamin

    YanıtlaSil
  2. Ben aslında araya bir iki laf serpiştirmek istedim ama vazgeçtim sonra. Pek yapmam bunu ama, nedense şimdi susasım tuttu. tamam, tamam sustum..

    YanıtlaSil