E Bu Kar Hâlâ Yağmıyor

Şubat 06, 2020

Eveet fabrika ayarlarına dönmüş, ütüleri yapmış,  yerine yerleştirmiş, gece oğluşu Kayseri'den evine ulaşmış (aman bi de uçak derdine düştük gece gece),  sabah iki saat spor yapmış, ter atıp kendine gelmiş Handan geldi anacım.



Şimdi mutfağa gidip bol sebzeli mantar kavuracağım.  Bir de çorba pişireyim yanına. Sabah gayet iyi kahvaltı yapmıştım ama açlıktan gözüm dönmüş durumda şu an.



Bugünün plânında kar yağıyor mı diye sık sık pencereden bakarken kitap okumak var. Belki bir ara kalkıp evi süpürürüm.




Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. Sabah her yer bembeyazdı ama kar değildi bu buz.yine de manzaranın güzel olduğunu söyleyebilirim yürüyüşe çıkmak için de güzel bir soğuk vardı dışarıda evet kar gelecek gibi değil ama anların içindeki güzelliklere sığınıyoruz bu da insanı biraz mutlu ediyor.
    Haberler beni panik haline sokar oldu Handan instagram uygulamasını da bu sebepten ötürü kaldirdim şimdilik..
    Güzel bir gün dilerim arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an burada hafiften yağmaya başladı sanki Sevgi, ama sulu karla kar arası. Hoş İstanbul'da yukarıda kar başlasa aşağı düşene kadar yağmura döner öyle ısıtıyoruz ki sokakları, sigara içeceğiz diye :/

      Sil
  2. Handan şimdi istanbuldan döndük otoban da karayollarının hazırlıklarını gördük tuz kar küreme aracı gibi. şu an pencereden bakıyorumda rüzgarla karışık atıştırmaya başladı burada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da yağmurla karışık hafif atıştırıyor Özlem, bakalım ne olacak.

      Sil
  3. Kar gelmedi buraya ama soğuğu geldi vallahi... Üfül üfül esiyor buralar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası da öyle Şebo. Bakalım gece güzel yapar belki.

      Sil
  4. Portakalları görmek beni mutlu etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın içini ısıtıyor, değil mi Mimoza :)

      Sil
  5. Yağmayacak demişlerdi karsız bir kış geçecek kurak bir yaz bizi bekliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir umut bekliyoruz bakalım, yağmazsa gerçekten de kötü olacak.

      Sil
  6. Yağmaya başladı değil mi? Ben İstanbul'da değilken yağması beni biraz üzdü :(( Memleket de karlı görünüyordu ama yağmadı burada, sadece soğuktan biraz attı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz atıştırdı ama geçti Elif, yağmadı henüz. Sabah bir umut hemen pencereye koştum ama ııh.

      Sil
  7. İki saat spor? Üf ne fotolar vardır şimdi sen de? :)

    Yağsa da rahatlasak sahi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor ve ter atmak ruhuma çok iyi geliyor BT , ama kiloma bi farkı olamadı niyeyse. Kar da yağamadı. Belki bugün, umarım.

      Sil
  8. Ben kara kar demem, lapa lapa yağmayınca:)

    YanıtlaSil
  9. dün cenazemiz vardı eşimin halası karacaahmet de hafiften yağıyor gibiydi ama soğuğu içime işledi. şöyle lapa lapa yağsa evde çay eşliğinde inşaallah hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinin halasına Allah rahmet eylesin Hülya. Biraz atıştırdı ama ne yazık ki o kadarla kaldı.

      Sil
  10. dün kar çok güzel yağıyordu burada, sonra bir yağmur sildi süpürdü her şeyi geriye soğuk kaldı :)
    fotoğraflarına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada hiç yağmadı Bahar.

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  11. Bugün kar yağdı Denizli'ye :)O portakallar ne güzel de doğranmış canım çekti.Mutlu huzurlu günler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakallara kış güneşi demeye başladım artık, bakınca insanın içi ısınıyor :) Kardan biraz da bize gönderiversen :)

      Sil
  12. Sefalar olsun.
    Gün güzeli yüzlü, Arkadasim.🥀

    YanıtlaSil
  13. Bi yağsada görsek Balıkesir’e dönmeden❄️❄️❄️❄️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle bir parmak bal çalıp gitti Gezgin Kova :)

      Sil
  14. Kar yağdı yapmasına da ben geç gördüm :).

    YanıtlaSil
  15. Bu yıl biz de kar görmedik. Artık yağmasa da olur ☺️

    YanıtlaSil