°°°°°°°°

Temmuz 06, 2019

Düşünmekten kaçınmakta olduğumu fark ettim bu aralar.

Düşünmek beni karmaşık duygulara sokuyor. Çok düşündüğün zaman hayatın hiçbir manası yok gibi sanki.

Bir yerde dünyanın ortasına düşüveriyoruz. Dört elle sarılıyoruz yaşama .  Ne kadar daha zamanımız var, dünyanın ötesinde bizi ne bekliyor hiçbir fikrimiz yok.

Abuk subuk işlere sardık. Neden? Çünkü çok boş vaktimiz kalıyor.  Eskiden belki bütün gününü alan çamaşır yıkama 20 dakikaya kadar düştü. Yemek yemek için günlerce ot yolup toprak çapalamak zorunda değiliz. Bir yerden bir yere ulaşmak dünyanın diğer ucuna bile olda yarım gün sürüyor.

Eee bunca zaman tasarrufu bize ne kazandırdı, instagram  facebook falan.

Manasızca milleti dikizliyoruz.

İnan olsun en çok günahı instagramda dolaşırken yapıyorumdur. Bir çok kişiyi eleştirip dururken kendimden tiksindim.

Ben düşünmeyi geri plana attıkça yazılarım da boş fasa fisoya döndü.

Gerçi düşündüğüm zamanlarda da çok karamsar yazıyorum. Karamsar olmayıp da güzel yazılar yazabilmeyi istiyorum.

Tek umudum buraya gelip de okuyanlara pozitif enerji verebiliyor olmak. Komik yazılarımla biraz gülümsetebilmek .


İşte öyle karışık birşeyler.

Pek haftasonu yazısı olmadı,  ha?

Bu da böyle olsun :)

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Düşünmek bana da iyi gelmiyor.
    Ama sen iyi geliyorsun.
    Misal şu an kızım uyurken börek yapmam lazım oturuyorum ben..
    Neden...
    ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geldiğime sevindim Hayalperest :D

      Ama canım böreği git pişir ben de çayı demliyorum şimdi, oh mis :)

      Sil
  2. İnan ki dün gece aynı şeyler geçti kafamdan. Baktım olmuyor, düşünme dedim. Düşünsen bir dert düşünmesen ayrı dert valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Burcu :) İşe yarar şeyler düşünelim biz en iyisi, gerisi hava civa :)

      Sil
  3. Ben bol bol aliyorum o pozitif enerjiden 🥰

    Bu arada cayin ustune bir diger tesaduf: Cagri ile bir iki gun once hanimeli balı yemekten bahsetmistik. Benim cocuklugum hanimeli balı yemekle gecti ama Cagri boyle bir seyi bilmiyormus hic. Dun yuruyus yaparken tesaduf hanimeli vardi bir bahcede, bak boyle yeniyor diye gostermistim bir tanesinin balini cikarip, o da "su an ari gibisin resmen" demisti 🐝😂 Sonra bugun yazinda karsima ne cikti, tabi ki hanimeli 😄

    O yuzden lutfen bundan sonra paylasacagin seylere dikkat edersen sevinirim 😅😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah Yasemen şimdi üzerimde çok büyük bir sorumluluk hissediyorum 🤣🤣🤣

      Sil
  4. Zaman zaman hepimizin modu düşüyor.Senin bu yazını görünce şaşırsam da geçici bir ruh hali olduğunu biliyorum.İyi hafta sonları diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yooo bu benim modu düşük halim değil ki Yurdagül, normal halim :D Modum düşük olduğunda böyle yazı yazmıyorum ben, beni iyice düşürüyor, modumu çıkartacak şeylere odaklanıyorum çoğunlukla :)

      Sil
    2. Öyle mi :)) Yanlış bir teşhis koymuşum demek ki :) Kocaman sevgilerimle :)

      Sil
    3. Benden de kocaman sevgiler Yurdagül :)

      Sil
  5. Severiz böyle yazıları da 😀

    YanıtlaSil
  6. Gayet güzel bir yazı olmuş.Ya bu bu instagram alışkanlığını ben şu şeker patlatma oyunlarıyla aynı tutuyorum.Gereksiz bir bağımlılık yapıyor.İlk çıktığında Facebook benim için öyleydi.Gerçekten düşünmeden öyle bakar olabiliyoruz.Gıybet de cabası:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel fikirlere rastlayabiliyorum ama bir yerden sonra ip kopup abuk subuk şeylere bakarken buluyorum kendimi Mehtap. Şeker paylatma oyununu sildim telefondan neyse ki :D

      Sil
  7. Oluyor öyle bazen karmaşık yapılarız hep de gülemeyiz ha güleriz ama muhakkak akılda kalıyor bişeyler ve kendine kaldıpında düşünmeye başlıyorsun işte mutlu anlar biriktir boşver gerisini seviyorum seni tatlı ve güzel hatun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli iş halinde olmak gerek boş halinde düşünceler sarıyor gereksizce Hatice :) Ben de seni seviyorum ki :)

      Sil
  8. ay heeey düşünme işte yaşa yaa düşünmek pek gerekli bişi değil önce yaşa sonra düşün. gayet de güzel yaşamın var. kendine kuruntu yapma boşunaaa :) instada ne eleştirmesi yaa. of bırak eleştirmeyi ki yaa kim ne yaparsa yapsııın :) herkesin kendi yaşamı tarihi süreci filan var. bu eleştirme işi bizde çok, halbüse tam tersini yapmalııı, hep olumlu desteklemeli. ben senin eleştirdiğini filan da sanmıyom ayrıca. ay böle şeler deme kendine unut unut hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzımı açıp eleştirmem kimseyi zaten Deep, ama aklımdan geçene şeyler kapasitesi beni dehşete düşürüyor :D

      Evet, bir söz var, insan yaşamın anlamını bulmak için yaratılmamış, yaşamak için yaratılmıştır diye :) Ama boş kalınca düşünceler doluyor kafaya arada.

      Sil
  9. Teknoloji geliştikçe daha mı çok yoruluyoruz sanki?
    İşimizi kolaylaştıracağına iyice emiyor enerjimizi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolaylaştırıyor kolaylaştırmasına da bu iyi bir şey mi, orası kesin değil Sibel.

      Sil
  10. Ahhh...İki ucu ... değnek misali... Sen yazako, okuyos biz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dengeyi sağlamak gerekiyor Ecehan. Okuyonus mu, tamam o zaman :)

      Sil
  11. Sen hep yaz ve paylaş bence. Bana ışık tutuyorsun çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duymak beni mutlu ediyor Mimoza, bazne çok mu boş konuşuyorum diye üzülüyorum çünkü.

      Sil
  12. olsundu hep de gülecek değiliz ya...arada düşüncez arada gülcez ..hayat işte...çok da şeeetmemek lazım.....

    YanıtlaSil
  13. Bloglarimiz gibisi yok. benim pek cok bos vaktim kalmiyor gerçi toprakçapalama işim de bol 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak çapalayıp ot yolmak kadar insana huzur veren şey yok Derya. Yalova'da büyün yaz akşamlarını öyle geçiriyordum :)

      Sil