Nostaljik Pazartesi

Aralık 18, 2017

İyiden iyiye yılbaşı havasına girerken dört yıl öncesinden bir yayınla yeni yıl süs fikirlerime bakalım :)

20 Aralık 2013 Cuma

Sen Yeter ki İste

Cıvıl cıvıl vitrinler, harika süslemeli görsellere baktıkça insan biraz süsleme işinden çekiniyor bazen. İnsan dedim, ben demedim:-)  Benim bütün eğlenceli aktivitelere kapım açık ve çokça para harcamadan da eğlenebiliyorum. Mükemmel ve harika olmasına da gerek yok.

İşte bir iki fikir:

#Dün ütü yaparken ( N'apalım kimine elma ağacının altında gelir fikir benim kafam da ütüde çalışıyor. Aksi halde çalışacak zaman bulamayacak zaten:-) eskimiş bir atleti kenara ayırırken bundan ne yapsam acaba diye düşündüm. Sonra aklıma minik kareler dikip, içini doldurüp üzerini kumaş boyasıyla boyayarak yılbaşı süsü yapmak geldi. Dikişten barbi bebek elbisesi dikecek kadar anlarım ancak, eminim çok düzgün bir şey çıkmayacak ortaya ama biz onları boyarken eğleneceğiz önemli olan da bu:-)

# Bir seferinde mısır patlatıp süs yapmıştım. İster ipe dizin, ister sağa sola serpiştirin. Yağla patlatmayın tabi:-)

# Kuru dallarımı zaten yeni göstermiştim. Onları toplayıp harika şeyler yapmak mümkün. Sadece kar spreyi sıkarak bile çok güzel görünüm elde ediliyor. Aynı şey kozalaklar için de geçerli.



# Geçen yıl kuru yapraklara da kar spreyi sıkıp asmıştık.



# Portakal dilimlerini ( ince doğrayın siz, benimkiler biraz kalın kaçmış)  fırında 175 derecede kurutup süs yapabilirsiniz.



#Renkli kartonlara resimler çizip keserek yaptığımız süsler çocukların çok hoşuna gitmişti. Bir de üzerlerine sim dökmüştük. Eski kartonlar, kutular bu iş için uygun.


#Plastik oyuncakları simle kaplayarak süs elde edilebilir. Bu arada biz de simleniyoruz bol bol tabi:-)



# Yılbaşı çekilişi. Marketten alacağınız küçük şeyleri güzelce paketleyip ( Sakız, bulaşık süngeri, kalem, el kremi , not defteri gibi şeyler meselâ) numaralandırarak hem süs olarak kullanıp hem de o gece eğlenebilirsiniz.

#Kurabiyeler, şekerler, çikolatalar da süs olabilir:-) Bir keresinde şemsiye çikolatalarla süslemiştik, bir kere de top şekerlerle.


Bunlar şimdilik aklıma gelenler.

Biz geleneksel olarak yılın en uzun gecesinde yapacağız süslemelerimizi yine. Gerçi bu sene Metehan'ın bir arkadaşı da geleceğinden gündüzden başlayacağız ama olsun:-)

Biliyorum, bu da her hangi bir gün, abartmaya gerek yok diye düşünebilirsiniz. Ama ben her gün abartmaya meyilli birisi olarak öyle düşünmeyi reddediyorum :-)

Hepinize günaydın.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Güzel fikirler:) Sizin abartmaya meyilli halinizi seviyorum ben:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Biraz ben uyduruyorum biraz internetten bakıp esinleniyorum Mevlüde. Seviyorum işte :)

      Sil
  3. seviyorum ben yeni yıl ruhunu, kışı bana sevdiren belki de.. herşeyden önemlisi insana yaşama sevinci veriyor.
    Ne güzel fikirler, portakal kabuğu fikrini çok sevdim, birde pahalı hediyelere gerek yok sahi süslü paketlere sarılmış sakız da olsa eğlenmesini bilmeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen geceki partide Can'a çıtır pane harcı çıktı Sebuş, hepimiz çok güldük :) Ben de yeni yıl ruhunu seviyorum :)

      Sil
  4. Basit şeylerden güzel mutluluklar çıkarmakta başarılısınız, çok hoş fikirler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarla eğlenmek istedikten sonra her şey eğlenceye dönüşebiliyor Alice :) Dal toplamak, oyuncak boyamak.. Birlikte olmak yetiyor zaten :)

      Sil
  5. Tam da evi süslemek isteyen kızım için harika fikirler bunlar Handan.
    Kuru dallı fikri sevdim en çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru dallar harika oluyor Nil, çıkıp birlikte toplayın, kozalak da bulursanız çok güzel olur.

      Sil
  6. Seninle hayat, her gün Luna Park a gitmek gibi Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, ağzım kulaklarıma vardı Tülin :)

      Sil
  7. Hayata neşe katmak için her bahane kullanılabilir bence 😁😁 ama ben tembel bi hatunum kendim hic.ugrasamam sanirim.. Belki.ertuğrul buyuyup el isi yapmaya baslayinca.. Birlikte yapmak eğlenceli olacaktir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her bahane kullanılabilir Tuba. Ertuğrulun el izlerini çıkartıp yılbaşı ağacı resmi yapabilirsin, bak şimdi aklıma geldi :)

      Sil
  8. Portakal kabuğunu fırında ısıtıp kurutmak harika fikir, ilk kez duyuyorum, üstelik mis mis kokar. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Yine güzel yine yaratıcı üstelik çok ucuz.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil